Ripuli - onko teillä ennakoinut synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mulla oli kuopusta odottaessani ripulia rv 23 alkaen päivittäin. Loppui synnytyksen jälkeen, joten kaipa se jollain lailla ennakoi synnytystä :xmas:

:D
ennakoi kyllä..

mulla oli esikosta siten että alkoi mahaväännöllä ja suolentyhjennyksellä ja sitten ne krampit mahassa muuttuikin supistuksiksi ja melkein heti alle 5min välein ja siitä 6 tuntia niin poika ulkona.

Mulla oli kuopusta odottaessani ripulia rv 23 alkaen päivittäin. Loppui synnytyksen jälkeen, joten kaipa se jollain lailla ennakoi synnytystä :xmas:

Minullakin oli ripuli kiusana jo varhaisessa vaiheessa. Vesiryypystäkin saattoi vatsa mennä sekaisin. Vieläkin, vaikka synnytyksestä on jo yli kaksi vuotta menee vatsa monestikin sekaisin, varsinkin kun on syönyt ns kunnon ruoan, eli vatsan täyteen. Ei muuten yhtään kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Minullakin oli ripuli kiusana jo varhaisessa vaiheessa. Vesiryypystäkin saattoi vatsa mennä sekaisin. Vieläkin, vaikka synnytyksestä on jo yli kaksi vuotta menee vatsa monestikin sekaisin, varsinkin kun on syönyt ns kunnon ruoan, eli vatsan täyteen. Ei muuten yhtään kiva.

Mulla kans ei ole oikein koskaan siitä palautunut vaikka on välillä parempia aikoja.
Kaikki mahdolliset testit on käyty, on epäilyt mm keliakiaa, laktoosi-intoleranssia jne, mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. Outoa. Mutta kaikkeen tottuu! Eipähän tarvii ainakaan ummetuksesta kärsiä :xmas:

Yhteistyössä