Ripsiväreistä kysymys/kestovärjäyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Eli,minkä merkkistä ripsaria käytätte?Onko teil muita saman sarjan meikkejä?
Onko olemassa jotain herkille silmille suunniteltua ripsaria?

Mites tuo kestoväri?Onko kellä?
Koskeeko laitto ja miten pitkän ajan päästä pitää mennä värjäyttää uudelleen?

Tyhmiä kysymyksiä ehkä,pahoittelen sitä.. :xmas:

Oriflamen se kullanvärisen putkilon ripsari (sopii herkille) ja ainoa toistaiseksi josta ei tuu itkeneen näköiset silmät vartti laiton jälkeen :kieh:

Mulla myös kestoväri 2-4 krt vuodessa, ei kirvele eikä satu. Tykkään :heart:

Olen mä joskus kestovärjännyt ripset, mutta se lopputulos on liian luonnollinen mun mieleeni. Korkeintaan kuukauden kestää. Mäkin olen mieltynyt Kanebon 38 ripsariin. Se lähtee niin helposti pois ja on muutenkin ok.

Käytän Refectosilin (tai joku semmonen) kestovärjäystä kulmissa ja ripsissä. Joskus laitan lisäksi Lumenen ripsaria. Laitan kestovärin itse silleen, että rasvaan ylä- ja alaluomen ensin hyvin vaseliinilla. Sitten levitän kestovärin ripsiväriharjalla. Mitään lappuja en käytä, koska näin niitä ei tarvitse. Kulmat värjään myös niin, että laitan ensin vaseliinin myös kulmakarvojen juureen. Pyyhkäisen enimmät kulmakarvoista pois ja levitän kestovärin. Tosi helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neela:
Käytän Refectosilin (tai joku semmonen) kestovärjäystä kulmissa ja ripsissä. Joskus laitan lisäksi Lumenen ripsaria. Laitan kestovärin itse silleen, että rasvaan ylä- ja alaluomen ensin hyvin vaseliinilla. Sitten levitän kestovärin ripsiväriharjalla. Mitään lappuja en käytä, koska näin niitä ei tarvitse. Kulmat värjään myös niin, että laitan ensin vaseliinin myös kulmakarvojen juureen. Pyyhkäisen enimmät kulmakarvoista pois ja levitän kestovärin. Tosi helppoa.

Ai tuon voi itekin tehdä?Oon aina luullut että ne laitatetaan kosmetologilla (vai mitä ne nyt oli)

Yhteistyössä