Ripsipidennykset

  • Viestiketjun aloittaja neiti räps
  • Ensimmäinen viesti
neiti räps
Tilasin sitten ajan siihen....=)

Saa nähdä nyt sitt onko tulos yhtä hyvä kuin kuvissa näytti.
70e oli kaupungin halvin paikka joten viikon päästä mulla Hollywood ripset. *räps-räps*
 
Kyy
Miulla on kanssa! On nää ihan kivat, etenkin just nyt kesällä kun ei tarvii meikkailla ollenkaan (ellei juhliin mennä). :D Alkuun on vähän totuttelemista, mutta sit kyllä jo luonnistuu oleminen ihan normisti. Voin laittaa kuvan, jos löydän koneelta sopivan.
 
Kyy
Tässäpä tämä kuva nyt ois:



Ja mä oon aiemmin käyttänyt niitä tupsuja jossain hienoissa juhlissa, ovat myös kivat ja tuovat kivaa lisää meikkiin. Nehän ei pysy kun sen yhden päivän.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
BlackDahlia: IHANAT???

Ja todella luonnollisen näköiset.
Eikö vain olekin? :D En kyllä ajatellut nyt kun kesän pitää. Talvella tulee meikattua enemmän, niin helpompaa sit olla ilman.

Niin ja näitä ei erota pidennyksiksi kuin vain sellaiset ihmiset, jotka tietävät mun mien ripsien todellisen pituuden.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö nuo pidennykset kestä meikkaamista vai eikö sitä tarvi?
Kauanko sulla nuo nyt on ollu ja minkä pituiset sulla on? Niitä kun on eri pituisia..
Otin toukokuussa, yksi huolto on tehty. Noihin ripsiin ei kannata laittaa ripsaria, jos laittaa niin ihan päihin vaan vähän. Poistaminen onkin hankalampaa kun noita ei saisi hieroo/hangata eikä se liima kestä mitään öljypohjasia tuotteita.

Nää mun ripset on 8-10mm. Pidennys tehdään omiin ripsiin sopivan pituisilla ripsillä, eli kannattaa antaa tekijällä vapaus valita pituus, niin tulee paras lopputulos.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten se 'huolto' tehdään? Kestääkö se kauan, ja kauanko sulla kesti itse 'toimenpide' ku niitä ripsiä laitettiin?
Laittoon meni joku 1-1,5h, huolto kesti vähemmän aikaa. Huollossa siis vaan lisätään ripsiä sinne, mistä niitä on tippunut. Ja siis noi ei tipu muuten kuin silloin kun omakin ripsi luonnollisesti tippuu. Eli noin kk välein huolto.
 

Yhteistyössä