ripsipermanentti/pidennykset, kokemuksia kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tönkköripsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tönkköripsi

Vieras
Otan mun piikkisuoriin ripsiin eka permanentin ja sitten ulkonurkkiin vähän pidennyksiä. Onko kellään tällaisesta yhdistelmästä kokemuksia?
Kuulisin mielelläni myös kokemuksia pelkistä ripsipermanenteista ja ripsipidennyksistä!

Minulla on kokemusta vain pidennyksistä.

Oli todella näyttävän näköiset, mutta koska on omasta takaa "heikot" ripset, niin eivät kestäneet tuota pidennyksien painoa, ja pidennykset tippuivat lähes heti pois (yht. varmaan viikon, joista puolet ajasta näytti aivan kamalalta kun vain siellä täällä tupsuja).
Ei tuntunut ikävältä, eikä vaatinut mitään erikoista hoitoa. Minulle ei vain sopinut. :)

Mä otan tuon ripsipermanentin silloin tällöin mun piikkisuoriin ja suht lyhyisiin ripsiin.

Se on ihan must! Parhaimmillaan se non 3-4 pv:n kuluttua tuosta ottamisesta.

Muista että ET missään tapauksessa anna laittaa sillä ihan pienimmällä rullalla.
Keskikokoisella kannattaa aloittaa.

Pidennyksistä mulla ei ole hajua, mutta tekisi itsekin mieli kokeilla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä otan tuon ripsipermanentin silloin tällöin mun piikkisuoriin ja suht lyhyisiin ripsiin.

Se on ihan must! Parhaimmillaan se non 3-4 pv:n kuluttua tuosta ottamisesta.

Muista että ET missään tapauksessa anna laittaa sillä ihan pienimmällä rullalla.
Keskikokoisella kannattaa aloittaa.

Pidennyksistä mulla ei ole hajua, mutta tekisi itsekin mieli kokeilla

Kauanko sulla kestää se permanentti? Mulla on kohtuu pitkät ripset, mutta tosi suorat ja jäykät

Mulla oli ripsipidennykset ja ne tippui kyllä viikko siitä kun laitto ja ajattelin sitten että en ota enään kun aika kalliiksi tulee kun pitää 2-3 viikon välein käyä huollattamassa.

Mulle kävi niin, ettei "permis" tarttunut kuin joka toiseen ripseen. Oli itkussa pidättelemistä, kun osa sojotti taivaaseen ja osa maahan. Eikä ripsentaivuttajallakaan päässyt tuuheiden ripsien väliin korjailemaan niitä joihin kiharuus ei tarttunut. Olin niin epätoivoinen että leikkasin pitkiä ripsiäni reilusti lyhyemmäksi.Tilannetta kesti melkein 3kk:tta, ennenkuin kiharuus haihtui viimeisistäkin ripsistä..

Yhteistyössä