Eipä tullu juuri minkäännäköiset, kun eilen värjäsin elämäni ekaa kertaa (Ruskealla Refectocilillä) sekä kulmat että ripset. Ja suojalaput oli niin hankalat, että ne täytyi unohtaa kokonaan ja ihan vaan laittaa väriä mukana tulleella harjalla ikäänkuin ripsiväriä. Yläripset oli helppo värjätä, alaripset jäiki muutaman sotkemisen ja kostealla pumpulipuikolla siistimisen jälkeen värjäämättä, kun meni hermot. Lopputulos: Olipa tummemmat yläripset, mutta eivät näytä edes taivuttamalla miltään, jos on tottunut ripsaria käyttämään! Sitten itse kulmat. En ole nyppinyt kulmiani varmaan vuoteen. Levitin paksusti ja hieman yli kulmakarvarajankin väriä, ei 5:ssä minuutissa ollut tarttunut iholle ollenkaan, vaikkei iho ollut rasvattu (positiivinen ylläri!)!

Mutta pettymys lopputulokseen oli suuri: todella vaaleat kulmakarvani olivat värjäytyneet, mutta koska ne ovat harvahkot, ei se tehnyt niin suurta eroa, että pärjäisin ilman kulmakynää. Eli turhaa oli koko värjääminen, nyt edessä vain nyppiminen (kun värjätyt kulmat eivät ole siistin näköiset, ellei niitä nypi) ja kulmakynän sekä ripsarin joka aamuinen aikaa vievä tuherrus jatkuu. Pettynyt olen! :| Kaikenlisäksi se ruskea ei edes näyttänyt ruskealta, vaan ennemminkin oikein tummalta, mustaan taittuvalta/harmaalta. Halusin nimenomaan ruskeat kulmat, koska olen vaalea! Seuraavan kerran käyn kampaajalla, ja jos ei ole sen kummempi lopputulos, niin en enää edes yritä kulmia värjäyttää ja hankin ripsiin tuuhennukset!