Ripsien pidennykset ja rakennekynnet, missä hintahaarukassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuhkimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuhkimo"

Vieras
Tämä kulahtanut kotiäiti meinasi pistää ittensä uuteen uskoon ;)

Olis tarkotus ottaa ripset ja kynnet, kasvohoitokin, mutta siellä nyt on tullut sentään ennenkin käytyä. Kattelin noita paikallisia kauneushoitoloita ja niitten hintoja.

Onko esim. ripsien pidennyksistä 120e paljon, entä rakennekynsistä 95e ?! Tuo kauneushoitola olis kotikulmilla.

Täällä halvimmat rakennekynnet on 55€ (ranskalaisella manikyyrillä) ja kalleimmat mitä tuossa huomasin 85€. Itsellä aikeissa kanssa laittaa kynnet kuntoon kun nuo omat on niin rupuset ihan luonnostaan. Varteenotettavin liike lähistöllä tekee rakennekynnet 60€ könttäsummalla ja vaikuttaa ammattitaitoiselta.

Ei sitä pelkkää hintaa kannata tuijottaa koska voi olla että halvalla saa sitten kamalat pidennykset ja omat ripset & kynnet pilalla.
Tosin voihan ne huonosti tehdä kalliissakin liikkeessä...

Rakennekynsien hinnasta mulla ei ole mitään hajua mutta noi pidennykset taitaa olla meillä päin tuota samaa luokkaa, eli jotain 120 e. Halvimmillaan tarjouksessa about 80 e mutta siihen kannattaa katsastaa myös paljonko huollot maksaa, sekin vaihtelee paljon..

mä teen edullisesti kaarinassa. laita vaikka emailia eenafit@hotmail.fi tai soita mulle 0407020652 jos olet turun seudulta, (et maininnut mistäpäin etsit palveluja.) Teen odyssey ja mosaic nail systemsien tuotteilla. sekä akryylillä että geeleillä kestolakat ja ripsipidennykset myös. tuossa hiuspidennyksessä en valitettavasti voi auttaa.

Yhteistyössä