Rippilahja kummipojalle?

Nyt kaipaisi hieman lahjavinkkejä kummipojalle ripille pääsyn vuoksi... Kuka keksinyt jotain persoonallista...??+

koruja ja rahaa emme halua antaa, kun niitä tulee muilta. Ja mitään astioitakaan ei oikein vielä tuossa iässä... Olisi kiva keksiä jotain muistoksi jäävää, mutta pää lyö tyhjää.

Vinkkejä otetaan vastaan :wave:
 
aloittaja
Paljon olemme mietitty lahjaa juuri harrastuksia silmällä pitäen, mutta vaikeaa keksiä. Poika on maatalon kasvatti ja lukee mielellään mm. magnakirjoja. Hän on jo kerännyt kaikki tarvittavat kirjat. Oikeastaan muuta hän ei harrasta.

Toki pojalta löytyy lemmikkejä ym. mutta ei niistä oikein lahjaa saa tekemälläkään...

Pitää yrittää miettiä mitä hän voisi tarvita joskus tulevaisuudessa. Tuo eräpuukko voisi olla hyvä vaihtoehto...mutten oikein tiedä tarvitseeko hän sitä koskaan...

Vaikeeta ostaa, kun periaatteessa kaiken saa mitä tarttee, kun vanhemmilla rahaa.
 
Mun kummipoika on nyt 16 v ja aloin keräämään sille Arabia-sarjan astioita 13 vuotiaana.Selitin sille,että tulet näitä arvostamaan aikuisena.Niitä sitten olen ostellut synttäreiksi,jouluksi,rippilahjaksi vähän enemmän.Ja nyt viime jouluksi kysyin lempilehteä,niin tilasin vuosikerran hänelle.Kohta 18 v kummitytölle olen tilannut jo 6 vuotta Karvislehteä,ei halua,että tilaus katkastaisiin
 
MP3-SOITIN, vuosiuistin,rahaa,lierihattu,ranneketju,lahjakortti-vaihtoehtoja onJotain pitäs hankkia mullakin kummipojalle.Äitinsä aikoi ostaa riipuksen.
Täällä on tapana että kummi on alttarilla mukana siunaamassa rippilapsen.
 

Yhteistyössä