Rippilahja ideat (kaikki) tähän!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
osta lahjakortti urheilukauppaan. Poika voi sitten itse ostaa sykemittarin tai mitä nyt tarviikin. Tai varmista ainakin ensin, ettei hänellä ole jos sitä tavaraa mitä ajattelit ostaa. Harva kai esim kahta sykemittaria tarvii

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/

Tulisi se ainakin tarpeeseen urheilevalla nuorella :)

No sitä mä mietin... ku kovasti urheilee, niin se vois olla tarpeen.
Ja sitähän voi käyttää kellonakin, jota myös mietin. Mut tossa tulis kaks kärpästä yhellä iskulla.??

Alkuperäinen kirjoittaja tytölle:
Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/

Hyvä idea minustakin :)

Mutta mitä rippilahjaksi TYTÖLLE!!??

Nilkkaketju, kaulaketju, ranneketju, korvikset, sormus....

Hyvä idea minustakin :)

Tytölle käy korut. Itse sain aikoinaan mm pyyheliinoja. Silloin 15-kesäisinä ne tuntui typeriltä, mutta opiskeluaikoina viimeistään oli kiva kun oli jotain mitä pakkaa mukaan lapsuudenkodista, eikä tarvinnut ihan kaikkea ostaa.

Raha olisi varmaankin toivotuin lahja, elävästi ovat vielä mielessä omat rippijuhlat ja lahjaksi tuli vain kasa helyjä. Eipä niitä silloin osannut oikein arvostaa, toki myöhemmin sitten. Joku lahjakortti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta lahjakortti urheilukauppaan. Poika voi sitten itse ostaa sykemittarin tai mitä nyt tarviikin. Tai varmista ainakin ensin, ettei hänellä ole jos sitä tavaraa mitä ajattelit ostaa. Harva kai esim kahta sykemittaria tarvii

No tämäkin kävi mielessä...
Ajattelin, että onko se tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan rippilahjaksi??? :/

Viime kesänä pojallani oli rippijuhlat. Poika sai sukulaiselta, joka oli huutoksesta tilannut jääkiekkoilija kuvioiset kylpypyyhkeen, käsipyyhkeen ja laudeliinan(poika siis pelaa jääkiekkoa). Itsi sitten huusin myyjältä pojalle vielä jääkiekkoilija kuvioisen tyynyliinan. Ovay ihanat. Myyjä tunnus olis muistaakseni kasityopuoti. Kyseiseltä myyjältä olen ostanut myös häälahjoja.

Myös joku astia sarja on ihan kiva lahja tai juuri nuo kalevala korut.

Ajattelin, että onko se tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan rippilahjaksi??? :/

Mun mielestä ei ole tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan. On varmasti mieleinen lahja. Se kannattaa tietenkin tsekata, että heidän paikkakunnallaan on kyseisen firman myymälä. Ettei joudu kauas lähtemään...

Sykemittarikin on hyvä. Onko liian hintava tai siis kai tiedät, mitä ne maksaa?

Entä jokin kirja, joka kertoo pojan urheilulajista? (tylsä ehkä..)

Jonkin lehden vuosikerta?

Liput jonnekin otteluun? Kausikortti? Jos siis seuraa jotain tiettyä lajia...

Mun mielestä ei ole tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan. On varmasti mieleinen lahja. Se kannattaa tietenkin tsekata, että heidän paikkakunnallaan on kyseisen firman myymälä. Ettei joudu kauas lähtemään...

Sykemittarikin on hyvä. Onko liian hintava tai siis kai tiedät, mitä ne maksaa?

satasella saa jo hyvän

Entä jokin kirja, joka kertoo pojan urheilulajista? (tylsä ehkä..)

Jonkin lehden vuosikerta?

Liput jonnekin otteluun? Kausikortti? Jos siis seuraa jotain tiettyä lajia...

niin ja mä olen aikalaila varma, että hää ei omista sykemittaria...

Mitään halpaa ei välttämättä kannata ostaa. Mies osti ensin jostain Tarjoustalosta tai vastaavasta sykemittarin ja se oli ihan romu. Meni sitten ja osti urheilukaupasta jonkun perusmallin. Maksoi paljon enemmän, mutta toimii paremmin. Lahjakortti olisi sikäli hyvä, että poika saattaa tarvita jotain uusia varusteita esim juoksulenkkarit tai mitä hänen lajissaan ikinä käytetäänkään ja sen takia lahjakortti olisi hyvä. Saisi itse valita mitä haluaa. Kun ei kaikki välttämättä käytä sykemittaria.

Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:
Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?

kannattaa kysyä vanhemmilta. Esim mun kummit ei ostaneet ristiä, vaan vanhemmat sitten osti, että sain sellaisen.

Tytölle varmaan mieleinen olisi lahjakortti esim. H&M, ehkä kampaajalle tai kosmetologille? Pojalle vaikka sinne urheiluliikkeeseen lahjakortti tai se lehden vuosikerta olisi hyvä! Tai ihan vaikka leffalippuja? Finnkino myy sellaisia lahjakorttipakkoja missä on tietystä arvosta leffalippuja.

Yhteistyössä