Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/
Tulisi se ainakin tarpeeseen urheilevalla nuorella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/
Alkuperäinen kirjoittaja tytölle:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/
Hyvä idea minustakin
Mutta mitä rippilahjaksi TYTÖLLE!!??
Alkuperäinen kirjoittaja tytölle:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Mä mietiskelin sykemittaria... onko ihan tyhmää ostaa rippilahjaksi sykemittari....??? :/
Hyvä idea minustakin
Mutta mitä rippilahjaksi TYTÖLLE!!??
Alkuperäinen kirjoittaja tytölle:Mutta mitä rippilahjaksi TYTÖLLE!!??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta lahjakortti urheilukauppaan. Poika voi sitten itse ostaa sykemittarin tai mitä nyt tarviikin. Tai varmista ainakin ensin, ettei hänellä ole jos sitä tavaraa mitä ajattelit ostaa. Harva kai esim kahta sykemittaria tarvii
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta lahjakortti urheilukauppaan. Poika voi sitten itse ostaa sykemittarin tai mitä nyt tarviikin. Tai varmista ainakin ensin, ettei hänellä ole jos sitä tavaraa mitä ajattelit ostaa. Harva kai esim kahta sykemittaria tarvii
No tämäkin kävi mielessä...
Ajattelin, että onko se tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan rippilahjaksi??? :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta lahjakortti urheilukauppaan. Poika voi sitten itse ostaa sykemittarin tai mitä nyt tarviikin. Tai varmista ainakin ensin, ettei hänellä ole jos sitä tavaraa mitä ajattelit ostaa. Harva kai esim kahta sykemittaria tarvii
No tämäkin kävi mielessä...
Ajattelin, että onko se tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan rippilahjaksi??? :/
Mun mielestä ei ole tyhmää ostaa lahjakortti urheilukauppaan. On varmasti mieleinen lahja. Se kannattaa tietenkin tsekata, että heidän paikkakunnallaan on kyseisen firman myymälä. Ettei joudu kauas lähtemään...
Sykemittarikin on hyvä. Onko liian hintava tai siis kai tiedät, mitä ne maksaa?
satasella saa jo hyvän
Entä jokin kirja, joka kertoo pojan urheilulajista? (tylsä ehkä..)
Jonkin lehden vuosikerta?
Liput jonnekin otteluun? Kausikortti? Jos siis seuraa jotain tiettyä lajia...
Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?
Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:niin ja mä olen aikalaila varma, että hää ei omista sykemittaria...
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?
tais olla joo....
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja KYSYY:Oliko muuten niin että sylikummin ns. yhtenä tehtävänä oli ostaa rippiristi, siis kaulakoru?