Ruoka siis laitetaan, tulee pitkä päivä kaikille. 
Mitä itse lisäisitte, ottaisitte pois?
Näitä ajattelin tarjota (osa päivänsankarin omia toiveita)
Uudet perunat
Pasta
Kermaperunat
Lihapullat
Kokoliha kastike
Uunilohi
Vihreä salaatti
Kanasalaatti
Kinkkusalaatti
Patonki
Juusto
Voi
Maito Vesi (myös kivennäis) Mehu
Mansikkakakku
Pikkuleivät
Kahvi Tee Mehu Vesi
80 henkeä kutsumme ja kahdessa erässä ruokailu, yhden maissa ja viiden jälkeen kattaukset ja juhlat niihin aikoihin kesällä, että saadaan uudet perunat ja mansikat edullisesti ja kotimaisia.
Teen itse kaikki ruuat ja apulaisia on vain juhlapäivänä, jolloin he laittavat valmiit (valmiiksi laitetut) ruuat lämpiään/kypsymään sillä aikaa kun olemme kirkossa.
Neljännet rippijuhlat meillä tulossa jo, joten uskon että menevät ihan hyvin. Ekoissa olin keittiössä koko ajan, en uskaltanut antaa vastuuta, mutta toisissa olin jo rennommin
Mitä itse lisäisitte, ottaisitte pois?
Näitä ajattelin tarjota (osa päivänsankarin omia toiveita)
Uudet perunat
Pasta
Kermaperunat
Lihapullat
Kokoliha kastike
Uunilohi
Vihreä salaatti
Kanasalaatti
Kinkkusalaatti
Patonki
Juusto
Voi
Maito Vesi (myös kivennäis) Mehu
Mansikkakakku
Pikkuleivät
Kahvi Tee Mehu Vesi
80 henkeä kutsumme ja kahdessa erässä ruokailu, yhden maissa ja viiden jälkeen kattaukset ja juhlat niihin aikoihin kesällä, että saadaan uudet perunat ja mansikat edullisesti ja kotimaisia.
Teen itse kaikki ruuat ja apulaisia on vain juhlapäivänä, jolloin he laittavat valmiit (valmiiksi laitetut) ruuat lämpiään/kypsymään sillä aikaa kun olemme kirkossa.
Neljännet rippijuhlat meillä tulossa jo, joten uskon että menevät ihan hyvin. Ekoissa olin keittiössä koko ajan, en uskaltanut antaa vastuuta, mutta toisissa olin jo rennommin
Viimeksi muokattu: