RIP Leslie Nielsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aatamin akka

Aktiivinen jäsen
29.06.2010
5 917
0
36
Elokuvanäyttelijä Leslie Nielsen on kuollut 84-vuotiaana. Komediaelokuvien veteraani kuoli keuhkokuumeeseen Floridassa Yhdysvalloissa eilen.

Nielsen muistetaan ehkä parhaiten toilailevan etsivän Frank Drebinin roolista Mies ja alaston ase -elokuvissa.

Toinen suuri hitti oli vuonna 1980 tehty komedia Hei me lennetään. Nielsenin ura alkoi televisiossa jo 1950-luvulla.

(MTV3 - STT - Reuters - AFP)

Alaston ase -leffojen t

Kukahan se sitten on, jota mä olen kuvitellut Leslie Nielseniksi? Tuttu näyttelijä tämäkin on kuvien perusteella, mutta olen sekoittanut hänet toiseen. No, ehkä se selviää aikanaan.

Aika pitkä elämä on ollut, 84 vuotta,

Tiedättekö te, mä olen varmaan kamala ihminen teidän mielestä, mutta jos ihminen on 84 v ja elänyt hyvän elämän ni minua ei sureta poismeno. Varmaan joku läheinen kun on ni joo, mutta esim just tässä tapauksessa ni tulee lähinnä sellanen aha-fiilis.

Me katsoimme perjantaina se Hei, me lennetään-elokuvan ja tuli kesken elokuvan sellainen mieleen, että onkohan Leslie Nielsen vielä elossa. Pidin todella paljon tuosta näyttelijästä ja hänen elokuvistaan.

Yhteistyössä