Rintojen leikkaus julkisella puolella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vewi

Vieras
Noniin. Aattelin tämmöstä keskustelua alottaa. Olen jonossa nyt julkisella puolella rintaleikkaukseen rintojen kokoeron vuoksi. Eli vasen rinta on AA-kuppia ja oikea C/D-kuppikokoa. Voitte kuvitella hartijakivut ja huonon ryhdin. Kirurgini kanssa tulimme siihen tulokseen, että koska olen normaali hoikka nuori nainen (24v) niin paras vaihtoehto on että vasempaan rintaan tulee proteesi ja oikeaa pienennetään ja kohotetaan.

Leikkaus kestäisi n.3 tuntia. Olen kyllä innoissani, vaikka satavarma olin etten ikinä mihinkään leikkaukseen pääsisi. Mietinpä vain onko täällä muita samassa jamassa olevia? Kirurgi sanoi ettei heillä ole tällaisia vastaavia tapauksia kuin 3-5 vuodessa. Ja ennen ei ollut tällaista kokoeroa nähnyt. Kertokaapa kokemuksia

- Vewi

Ei ehkä ole usein luonnollisista syistä noisia koko eroja. Mutta luulisi koko erojen korjausleikkausten muuten olevan aika rutiinia rintasyöpäleikkausten myötä.

Juu näin kirurgi antoi ymmärtää että aika rutiinihommia. Sanoi vielä että jos toinen kirurgi joutaa kaveriksi nii aika pienenee puolella. Luotan kyllä täysin näihin Lapin parhaisiin kirurgeihin. Olen kuullut paljon hyvää.

Yhteistyössä