Rintojen kiinteytys

• Viestiketjun aloittaja Riipsis
  • Ensimmäinen viesti
Riipsis
Minulla on aina ollut suuret ja suht kiinteät rinnat, n. 80D. Sain esikoiseni noin vuosi sitten ja imetän edelleen. Kesällä aloin juoksemaan huonojen liivien kera (sokeasti uskoin kun kehuttiin kyseisiä imetysliivejä että käyvät myös urhiluliiveiksi, eikä kokeumusta oikeista ollut) ja loppuvuodesta havahduin, että rinnathan ovat täysin veltostuneet ja roikkuvat ihan tyhjinä pusseina. Siis ihan karmean näköiset, oikein pahaa tekee ilman liivejä olla. Pilasin sis rintani ja kysymys kuuluu, onko edes mahdollista saada kiinteytystä enää millaan lailla, esim. kuntosaliharjoittelulla? Kokemuksia esim, paljon laihduttaneet, kuinka pitää rinnat kauniina ja suht kiinteinä ilman leikkausapua? Niin ja ikää minulla vasta 22 :'(

Eipä niitä ihan entiselleen enää millään saa, varsinkin imetyksen jälkeen..Mulla 2 raskautta takana, ja c-kuppi edelleen,mutta veltot on rinnat, ja jo roikkuvat ja ikää 25v :( :headwall:

Rintalihaksia treenaamalla rintoja voi ehkä saada hieman "kohoamaan", mutta eipä siihen mitään konstia oikeestaan taida olla. Tai jos jollain on niin otan kiitollisena vastaan!!!! :D

Yhteistyössä