Rintojen kasvu raskaana

  • Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
raskaana
Kuinka nopeasti teillä on rinnat kasvaneet ja miten paljon? Itselläni ollut hiukan sekavaa hormonitoiminnan kanssa ja yllätyksekseni plussasin viime viikolla. Viimeisistä kuukautisista laskettuna olisin kuudennella viikolla, mutta selviä oireita on ollut jo suht kauan. Rinnat ovat kasvaneet jo yhdellä kupilla, joten mietin, miten yleistä se olisi, että tässä vaiheessa olisi noin paljon kasvaneet. Vai olenko mahdollisesti pidemmällä...? Neuvolaan aika vasta kolmen viikon päästä, mutta aloin miettimään, että kannattaisiko soittaa ja aikaistaa.
 
Mulla kasvoi ekassa raskaudessa kuppikoko 4:llä koolla (C:stä G:hen), kasvu tosin tapahtu enempi puolivälistä loppuraskauteen.
Tässä toisessa tissit on alkaneet kasvaa taas raskauden puolivälin tienoo, nyt kasvaneet jo H kokoon saakka ja la reilun kk:n päästä.
 
..
Ensimmäisessä raskaudessa rinnat kasvoi lopussa a:sta d:hen ja toisessa a:sta c:hen. Kolmannessa raskaudessa a:sta b:hen. Tissit varmaan kärsineet matkan varrella niin paljon, että on maidon tulokin tasaantunut enkä ole enää ´samanlainen lehmä kuin ensimmäistä odottaessa :)
 
Juveliina
Pakko oli vastata katkerana.. Itellä oli jo ennen odottamista G kuppi ja nyt vasta rv23 ja kokoajan joutunu vaihtaa liivejä suurempaan.. Nyt sitte löyty Changen vika koko eli J joka oli ainoo joka mahtu... :/ Ja ennen ympärysmitta oli 75, olis varmasti nytki.. Mutku kupit ei riitä oli pakko ottaa 80 ympärysmitaks, että jotku liivit menee päälle...
 
:))
Mulla nyt rv 7+5 ja rinnat ihan valtavat, ne elkoi turpoamaan jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja jatkaneet vaan turpoamista. Ja on muuten kipeätkin! Mulla alkoi kaikki muutkin oireet jo 4+ viikoilla ja pahentuneet vaan, viimeiset kaksi viikkoa käytännössä maannut vaan sohvalla vati vieressä. :/
 
"ässä"
Mulla rinnat kasvoi heti alkuun kupilla, B -> C. Nyt on DD ja raskautta takana 9 kk. Vielä olis edessä se maidon nouseminen ja siitä seuraava rintojen kasvu.. Minkäköhänlaiset nahkalaput näistäki tulee kun palautuu.. Huh.
 
"vieras"
Ekassa raskaudessa kasvoi , kuppikoosta 70C -> 80B
tokassa raskaudessa pysyi tuossasamassa eli 80B ja nyt tässä kolmannessa odotuksessa joka on jo 3iviikolla kuppikoko on edelleen 80B
 
"vieras"
no ensimmäistä odottaessa kasvoi maidon nousun jälkeen häthätää yhdellä koolla, ei siis raskauden aikana mitään mainittavia muutoksia. nyt toista odottaessa näköjään sama juttu, rv22 menossa eikä mitään. Huoh :( A-kuppisena sitä toivoisi että edes vähän jotain täytettä tulisi, mutta ei niin ei. Kovin on siis yksilöllistä tämä.
 
"nea"
kasvaneet on ensimmäisen 7vk:n aikana B75:stä D80:een ja ollut järettömät rintakivut. Olen muutoin hoikkarakenteinen luonnostani (toki nyt raskauden myötä vatsaa enempi). kasvu ollut rinnoissa sen verran nopeaa että haaleita raskausarpia tullut niihin.
 
vierailija
Mulla viime menkkojen perusteella 7. viikkoon mennessä rinnat kasvaneet niin, että itse kyllä huomaa, mutta liivit sopivat vielä. Mietin, mitä on vielä odotettavissa, mutta näköjään se on todella yksilöllistä.
 
vierailija
Kuppikoon kasvu B:stä isommaksi on pienempi haaste kuin ympärysmitan 75/80 vähitellen isommaksi. Ekat uudet olivat 85B viikolla 8 tai 9, kun kaikki vanhat jo alkoivat puristaa. Sit hankin Changesta uusia, jotka alkoivat heti tuntua ympärysmitalta ahtailta lisäpaloista huolimatta. Sen jälkeen oon ostanut eka kahdet ja sit kolmet imetysliivit. Nyt vk 22 ja sain yhden Changen liivien lisäpalan ekoihin imetysliiveihin helpotukseksi. Kotona oon pitkälti rintsikoitta. En enää tiedä, onko kuppi C vai D. Ehkä siltä väliltä.
 
vierailija
Olen kauhukseni huomannut, ettei kohta löydy enää tarpeeksi isoja rintaliivejä normikaupoista! :D Kuppikoko kasvanut 80C:stä 85E:hen ja kasvu todnäk jatkunee, sillä on vasta rv25 eikä vielä edes maidon tuotantoa!! :,D Apua, mistä sitä seuraavaksi tissiliivejä. Nämä oli isoimmat mitä löysin H&M:n mammaosastolta! Löytyykö esim citymarketista tai prismasta isompia.. Sielläkin koot on näyttäneet tyssäävän.

Onhan näitä muutenkin isokokoisia naisia olemassa, mistä he löytävät liivinsä? Erikoisliikkeistä tietty löytyy mutta sitten löytyy myös hintaa.. :,O
 

Yhteistyössä