Rintatulehduksesta

Kävinpä tässä taas lekurissa, kun toinen rintani vuotaa vielä vähän maitoa. Nyt siinä on sellainen patti nännin vieressä, josta tuli verensekaista maitoa kun se lekuri puristi sitä. Arveli, että on tulehtunut ja otti kokeen, sain antibioottikuurin. Mammot yms. tutkimukset on tehty. Eikö tulehtunut rinta ole kipeä tai punainen ? Mulla on ihan normaali rinta ollut muuten, nyt tuli vaan tuo patti. Määräsi vielä verikokeita ja uudelleen ultraääneen. Jotenkin en oikein usko tuohon tulehdukseen. Onko teillä muilla ollut tällaista ?

miksi kävit maidontulon takia lääkärissä?! kauanko on imetyksen lopettamisesta? sehän on ihan normaalia että joillakin äideillä maitoa voi tulla vielä vuosienkin päästä imetyksen loputtua..

Jaa
Mulla on vuotanut toinen rinta maitoa 2 vuotta imetyksen loppumisen jälkeen, ei se kai ole ihan normaalia ? Ainakin määräsivät minut heti mammografiaan yms. tutkimuksiin ja nyt kun tuli verensekaista maitoa, niin uudestaan tutkimuksia. Lekuri sanoi, että jos ei se lopu se vuoto, hän määrää lääkkeen, joka lopettaa sen. Joulukuun alkuun sain vasta uuden ajan, mutta ei tämä kipeä ole. Outoa on minusta tämä, että tuli tuollainen pakkula nännin viereen, josta sitten tulee vertakin. Yäk :(

Itselläni on jo 3.vuotta imetyksestä, maitoa ei ole tullut mutta vkonloppuna huomasin myös "näppylän" nännin vieressä ja sieltä tuli puristaessa VIHREÄÄ :/ nestettä. Näppylöitä on kyllä muutenkin, mutta niistä tulee puristaessa valkoista töhnää. Mitä kummaa voisi olla?

Eka kirjoittaja
Jepulis, on vuotanut maitoa toinen rinta jo 2 vuotta suihkun/saunan jälkeen ja jos on ollut hellettä. Ei se kipeä ole ollut eikä sieltä ole mitään kasvaimia tms. löytynyt, kai se on vain jotain hormonihäiriötä vieläkin. Hormonikierukka on mulla ehkäisynä.

Yhteistyössä