rintareppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Voi laittaa, muttei koko päiväksi.

meinasin ihan ulkoilun ajaksi. Kun nukkuu nyt sängyssä aamuunia ja kun kohta pitäisi lähteä ulos niin ei kuitenkaan nuku heti vaunuissa, niin voisin laittaa rintareppuun jos siinä viihtyisi sitten paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä en laittais minkäänikäistä rintareppuun,kantoliinaan tai kantoreppuun kylläkin. =)

miksi ei?

Aatekysymys. Nämä kantovälinejutut ovat kuin uskonlahkoja. Toiset ovat vääräuskoisia ja tuomittavia. Kivitys perään.

:laugh:
Niin totta :D
Itse olin sekakäyttäjä, eli löytyi sekä rintareppu että kantoliinoja. Molemmissa omat hyvät puolensa.

voi laittaa 2kk kantoVÄLINEESEEN, mutta itsekin suosittelisin ehdottomasti joko kantoreppua tai liinaa.

Meilläkin oli rintareppu mutta kun luin siitä että miten huono se on pienelle ergonomisesti niin lensi kyllä nurkkaan koko kapine!
Mutta tosiaan voit siinä rintarepussa ihan huoletta pitää pieniä aikoja jos vaan vauva viihtyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
voi laittaa 2kk kantoVÄLINEESEEN, mutta itsekin suosittelisin ehdottomasti joko kantoreppua tai liinaa.

Meilläkin oli rintareppu mutta kun luin siitä että miten huono se on pienelle ergonomisesti niin lensi kyllä nurkkaan koko kapine!
Mutta tosiaan voit siinä rintarepussa ihan huoletta pitää pieniä aikoja jos vaan vauva viihtyy.

Mielenkiintoista. Juuri tästä on kysymys näissä uskonlahkoissa. Kun lukee kantoliinauskovaisten kirjoituksia, niin niissä kyllä tuomitaan muut kantovälineet täysin. Todellista tietoa on niissä hirveän vähän. Samalla koko kantovälineuskonto liitttyy muuhunkin mailmankatsomukseen ja elämäntapa-ajatteluun. Rintarepuissakin on todella hyviä malleja, joissa lapsen asento on ergonominen. Se ei tarkoita sitä, että kantoliinat tai kantoreput olisivat huonompia. Ne ovat rinnakkaisia vaihtehtoja ja täydentävät valinnan mahdollisuuksia. Itse olen myös sekakäyttäjä tilanteen mukaan. Liina on kuitenkin jäänyt vähimmälle käytölle.

mites mä tässä tuomitsin reput kokonaan?
mä sanoin että omani lensi ja en todellakaan sano että kaikki rintareput ovat huonoja mutta suuri osa on!

ja itseasiassa mulla on kyllä paljonkin tietoutta asiasta mutta kannattaako sitä tähän alkaa tarinoimaan kun AP vaan kysyi mielipidettä.

Yhteistyössä