Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä en laittais minkäänikäistä rintareppuun,kantoliinaan tai kantoreppuun kylläkin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä en laittais minkäänikäistä rintareppuun,kantoliinaan tai kantoreppuun kylläkin. =)
miksi ei?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Voi laittaa, muttei koko päiväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä en laittais minkäänikäistä rintareppuun,kantoliinaan tai kantoreppuun kylläkin. =)
miksi ei?
Aatekysymys. Nämä kantovälinejutut ovat kuin uskonlahkoja. Toiset ovat vääräuskoisia ja tuomittavia. Kivitys perään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä en laittais minkäänikäistä rintareppuun,kantoliinaan tai kantoreppuun kylläkin. =)
miksi ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:voi laittaa 2kk kantoVÄLINEESEEN, mutta itsekin suosittelisin ehdottomasti joko kantoreppua tai liinaa.
Meilläkin oli rintareppu mutta kun luin siitä että miten huono se on pienelle ergonomisesti niin lensi kyllä nurkkaan koko kapine!
Mutta tosiaan voit siinä rintarepussa ihan huoletta pitää pieniä aikoja jos vaan vauva viihtyy.