Imettävällä naisihmisellä kuten minulla pitäisi olla oikeus lypsää omaa tissimaitoa myös ihmisten ilmoilla kuten linja-autossa ja kaupassa ilman että saa osakseen pahekauvia katseita huomauttelusta puhumattakaan. Saati omassa kodissa ku tullaan sitä suvun uutta ihmettä katsomaan. Niin minä kyllä penteles vie pumppaan sitä maitoa siinä olohuoneen sohvalla vaikka lankomies istuis viereisellä penkillä. Eihän se hyvältä näytä ku nänni venyy ja paukkuu ees taas sihinän käydessä, mutta kaikkia meitä ei ole siunattu töröttävillä nänneillä joista pikkuisen ois helppo näykkästä kiinni. Toisilla meillä on sisäänpäin käänryneet nännit ja sillon se imetys ei välttämättä onnistukaan noin vaan. Siksi minun mielestä turhan usein unohdetaan se että apuvälineitä kuten lypsykonetta käyttävä äiti on myös imettävä äiti. Unohdetaan myös kun puhutaan julki imettämisestä. Rintapumpun käyttäminen turuilla ja tpreilla tuntuu olevan kahta kauheampi paha kuin oman rinnan tarjoamunen vauvalle. Miksi näin? Kyse on kuitenkin siitä että se vauva sais sitä tisumaitoa omalta äiskältään.