rintapumpuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvatoive
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ainun käsikäyttöistä olen käyttänyt. Toimii paremmin kuin sairaalan käsikäyttöinen. Olen tykännyt, ei rasita niskoja. ja hintakin oli n. 22 ?. En aio hankkia sähkökäyttöistä, sen verta hyvä on ollut...

Aventin pumppu EHDOTTOMASTI! Olen kokeillut Medelaa, sekä Emman käsipumppua ja kummatkin aivan peestä suoraan sanottuna.
Medela venytti vain nänniä ilman minkäänlaista tulosta, ja emma meni muutaman käyttökerran jälkeen rikki ja oli erittäin raskas käyttää.

Aventista ei MITÄÄN pahaa sanottavaa! JA sen kun ostat uutena saat siitä hyvän hinnan vielä käytettynäkin! Eli suosittelen todella lämpimästi!! :)

Kyselin sähköpumppujen vuokraushintoja kuukausi sitten. Lasten tarvike-liikkeessä vuokra 2e/vrk ja lisäksi käsipumppuosa täytyy ostaa omaksi (n.30e). Totesin, että halvemmaksi tulee ostaa sähköpumppu omaksi ja myydä tuoreena pois, vaikka huutonetissä. Ostin Ainu-pumpun ja maksoi 75e.
Pelkkä Käsipumppu on kamala. Yritin sillä aluksi lypsää, mutta hermot meni.

säästät aikaa ja vaivaa ja hermoja kun ostat suoraa sähkökäyttöisen. mutta jos käyttö on vähäistä sillon ehkä käsipumppu olisi järkevin. ite lypsin kaiken maidon välillä tunnin välein olisin hulluksi tullut jollain käsin pumpattavalla.
ainu oli pumpun nimi ja maksoi jotain 75e, ei minusta mikään paha hinta varsinkin jos sitä käyttää monta kuukautta.

Aventin käsikäyttöinen rintapumppu ehdottomasti! Suosittelen! Ainun käsikäyttöinen on tosi ikävä: tehoton ja sattuu. Aventin on melko kallis, mutta joka euron arvoinen! Se on yllättävän mukavan tuntuinen ja yhtä tehokas kuin sähköinen. Ei mene rahat hukkaan!

mulla on seka Aventin että Ainun käsikäyttöiset sattuneesta syystä. tykkään kyllä Aventista enemmän ja sille heruukin (kun on heruakseen) enemmän, se on niin samantyylinen kuin vauvan imu. ostin käytettynä joten ei maksanu tuo Avent kovin paljoa =)

Mulla on Medelan sähkökäyttöinen. Pari kertaa nyt testattu ja on osoittautunut hyväks. Käsikäyttöiseen kun tarvitaan kaks kättä ja vaikutti kovin työläältä.. Saahan tuon sit myytyä, kun ei enää tarvi.

Yhteistyössä