Rintapumpuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rintapumppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainun sähköinen rintapumppu oli minulle ihan ehdoton: nopea, kätevä ja kivuton. Ostin Prismasta, maksoi noin 60 €. On kätevä reissussakin koska toimii myös paristoilla.
Kaverilta olin saanut Ainun käsikäyttöisen rintapumpun jolla yritin alussa pumpata mutta se oli ihan onneton. Sillä ei saanut maitoa herumaan kunnolla joten tissin tyhjennykseen saattoi mennä tuntikin. Sähkökäyttöisellä tissin tyhjennys kesti 5-10 min ja sillä tosiaan saa koko tissin kunnolla tyhjäksi. Suosittelen!

Moi,
veljen vaimoiltani sain vinkin Avent-rintapumpusta. Erittäin helppokäyttöinen, käsi ei väsy niinkuin joissakin muissa malleissa ja ainakin minulla maitoa heruu paremmin kuin sähköisten pumppujen kanssa. (vauva oli alussa teho-osastolla, jossa tuli testattua eri vaihtoehtoja).
Pumppua myydään useimmissa lastentarvikekaupoissa ja City-marketissakin olin sen näkevinäni. Hinta oli muistaakseni hieman alle 60 euroa.

Suosittelen!

Moi,
veljen vaimolta sain vinkin Avent-rintapumpusta. Erittäin helppokäyttöinen, käsi ei väsy niinkuin joissakin muissa malleissa ja ainakin minulla maitoa heruu paremmin kuin sähköisten pumppujen kanssa. (vauva oli alussa teho-osastolla, jossa tuli testattua eri vaihtoehtoja).
Pumppua myydään useimmissa lastentarvikekaupoissa ja City-marketissakin olin sen näkevinäni. Hinta oli muistaakseni hieman alle 60 euroa.

Suosittelen!

Minulla myös on ollut Aventin rintapumppu käytössä ja olen siitä tykännyt. Käsi ei tosiaankaan väsy, vaikka pumppu on käsikäyttöinen. Suosittelen kyllä..

Stokkalla näin tämän pumpun maksavan vähän yli 50 euroa.

Aventin pumppu ehdottomasti!
Hinta 60€
Saa hyvin varustetuista kaupoista, joissa myös muita lastenjuttuja.

Sarjan pulloihin voi liittää kahvat ja nokan, niin et tarvitse erillistä nokkamukiakaan.

Mulla on Ainun käsikäyttöinen pumppu. Ostin Prismasta ja maksoi vähän alle 20€. Mulla tulvi alussa maitoa, ja tosi hyvin sain lypsettyä. 5min tuli desi maitoa...
Nyt vauva on 4kk ja maidontulo tasaantunut jo kauan aikaa sitten. Sillon tällön oon vielä saanut pumppailtua, oli välissä vaihe, ettei tullut pumpulla mitään. Sillon jos rinnat oli päässeet pakkaantumaan, piti ekaks lypsää hetki käsineen, ennenkun sai pumpulla kunnon otteen rinnasta.

ainun käsikäyttöinen on ainakin mulla ollut tosi hankala, kun ei tuu tota maitoa ryöppyämällä. millään ei saa rentoa oloa eikä asentoa, kun pitää rekiä sen pumppaamisen kanssa. kaveri kertoi, että niillä äiti ottaa rennon asennon ja isä pumppaa.. no, kukin tavallaan, mutta kannataa kyllä sijoitaa hyvään.mun tapauksessa sähköiseen.

Yhteistyössä