Rintapumpuista: sähkö-vai käsikäyttöinen

Heippa!

Tässä suunnittelen rintapumpun hankintaa. Esikoisen aikaan oli Ainun (Mendelan) käsikäyttöinen, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa. Nyt olen suunnitellut hankkivani Avent Isis-rintapumpun, mutta vielä on mietinnässä olisiko sähkökäyttöinen vai käsikäyttöinen parempi, tai lähinnä onko niiden tehossa kovin suurta eroa? Periaatteessa käsikäyttöinen riittäisi minulle vallan mainiosti jos imutehossa ei sen kummempaa eroa ole.

Kokemuksia pinoon kiitos. Ja toki jos on muun merkkisistä pumpuista hyviä kokemuksia, niin vinkkejä otetaan vastaan :flower:

Katja

mulla itellä ollu kolmen lapsen aikana tuo Avent isis käsikäyttönen ja oli kyllä iha älyttömän hyvä. Maidon sai tuleen tosi helposti ja nopeeta. sähkökäyttösestä ei oo kokemusta kun ei sellaselle ollu tarvetta.

Mulla oli esikon aikaan Emman käsikäyttönen pumppu ja se oli kyllä ihan täys susi! Meillä ei poika osannut rintaa imeä joten yritin lypsää ja pullosta antaa maidon. Homma kaatu ihan täysin tuohon pumppuun. Jos lapsi on pääasiassa rintaruokinnassa ja pumppua tarvitaan vain osittain niin tuo käsikäyttöinen varmaan on hyvä, mutta jos sitä tarvitaan joka päivä useita kertoja niin sähkökäyttöinen on aika ehdoton. Mutta siihenkään ei varmaan etukäteen kannata satsata, vaan vasta sitten kun tietää mikä on käyttötarve.

Lara83
Meillä ollut Aventin Isis käsikäyttöisenä käytössä PÄIVITTÄIN kahdella lapsella, yhteensä nyt ajallisesti yli vuoden. Nyt uusin venttiilin joka maksoi 2 euroa. Ihan huippulaite, ei mitään pahaa sanottavaa. :)

Lara83
Meillä ollut Aventin Isis käsikäyttöisenä käytössä PÄIVITTÄIN kahdella lapsella, yhteensä nyt ajallisesti yli vuoden. Nyt uusin venttiilin joka maksoi 2 euroa. Ihan huippulaite, ei mitään pahaa sanottavaa. :)

Yhteistyössä