Rintamaidon maistaminen...

• Viestiketjun aloittaja mahdotonmies
  • Ensimmäinen viesti
mahdotonmies
Itse muistan et olisin halunnut maistaa rintamaitoa. Mut jotenkin ei tullut mieleen et mites sitä ehdottaisi. Et olisko pitänyt sanoa, et nyt isikin haluaa tissiä :p

Mitenkäs naiset olette suhtautuneet siihen jos mies on halunnut maistaa rintamaitoa? Oletteko koskaan halunneet itse et mies maistaa rintamaitoa?

noh, ukkokulta tykkää muutenkin noita mun rintojani nuoleskella, niin miksipä ei silloin, kun imetin ja rinnoista tuli maitoa. Ei se mua haitanut, vaikka iskäkin välillä vähän maisteli.

Varsinkin, kun puuhailtiin kivoja, niin rinnoista yleensä suihkusi kaarena maitoa. isäntä sitten aina pikkuisen tyhjensi rintojani.... ;)

mahdotonmies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 14:09 Daiquiriini kirjoitti:
Varsinkin, kun puuhailtiin kivoja, niin rinnoista yleensä suihkusi kaarena maitoa. isäntä sitten aina pikkuisen tyhjensi rintojani.... ;)

No tuohon olisi voinut todeta, kuten eräässä TV-mainoksessa sanottiin: "et kuulostipa hyvältä" :p Tuosta taisin itsekin haaveilla :whistle:

mahdotonmies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 14:23 jivie kirjoitti:
:D Kyllä mä ehdotin moneen otteeseen, että ois maistanut, mutta eiiii. Ei niin ei!! :whistle: :D
Vai et jotkut oikeen joutuu tyrkyttämään ja eikä toinen suostu. Ja taas toiset ei uskalla edes ehdottaa, vaikka kuinka haluaisi. No sitähän olisi voinut jäädä vaikka koukkuun tisutteluun. Olisi ollut noloa mennä kysyyn neuvolasta, et kuinkas tuo täysi-ikäinen vierotetaan tissistä :whistle: Olis voinut olla neuvolan tädillä hauskaa :D :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 14:28 mahdotonmies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 14:23 jivie kirjoitti:
:D Kyllä mä ehdotin moneen otteeseen, että ois maistanut, mutta eiiii. Ei niin ei!! :whistle: :D
Vai et jotkut oikeen joutuu tyrkyttämään ja eikä toinen suostu. Ja taas toiset ei uskalla edes ehdottaa, vaikka kuinka haluaisi. No sitähän olisi voinut jäädä vaikka koukkuun tisutteluun. Olisi ollut noloa mennä kysyyn neuvolasta, et kuinkas tuo täysi-ikäinen vierotetaan tissistä :whistle: Olis voinut olla neuvolan tädillä hauskaa :D :D :D
Isille ja vauvalle ruokailu vuorot!!! :D Voi äiti parkaa :LOL:

Demeter
Voin ihan myöntää että käskin maistaa ihan kun kerran sitä pohti siinä mun imettäessäni että miltähän se maistuu.. ei kehdannut suoraan rinnasta maistaa niin lypsin lasiin miehelle.. tosin sit joskus myöhemmin kun olin imettämisen lopettanut, mutta maitoa vielä rinnoista tuli puristamalla niin kesken kiihkeän seksin mies hiukan liian innokkaasti rintoja imeskeli ja totesi että ei oo enää yhtä hyvää maitoa kuin silloin joskus :LOL:

mahdotonmies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 00:45 Demeter kirjoitti:
Voin ihan myöntää että käskin maistaa ihan kun kerran sitä pohti siinä mun imettäessäni että miltähän se maistuu.. ei kehdannut suoraan rinnasta maistaa niin lypsin lasiin miehelle.. tosin sit joskus myöhemmin kun olin imettämisen lopettanut, mutta maitoa vielä rinnoista tuli puristamalla niin kesken kiihkeän seksin mies hiukan liian innokkaasti rintoja imeskeli ja totesi että ei oo enää yhtä hyvää maitoa kuin silloin joskus :LOL:

Tuo loppu oli aikas hyvin sanottu ;) Vai et sitä on ihan käsketty miehen maistaa, olis kyl kelvannut minulle :p

Demeter
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 08:48 mahdotonmies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 00:45 Demeter kirjoitti:

Tuo loppu oli aikas hyvin sanottu ;) Vai et sitä on ihan käsketty miehen maistaa, olis kyl kelvannut minulle :p
Totta kai sitä nyt tarvitsee maistaa, muuten ois tullut porttikielto rinta-alueelle ;) .. sitä paitsi minusta itsestäni se että minusta tuli maitoa oli jotenkin eroottista.. siis imettäminen sinänsä oli vauvan ruokkimista, mutta jos pelehti miehen kanssa ja täydet rinnat valui tai suihkusi maitoa niin se jos joku oli jotenkin jännän kiihottavaa.. kai se on silleen kun naisen ejakulaatio on myytti ja kun se ei ole kostuminen niin näkyvää kuin miehen toiminnot, niin oli jotenkin hauskaa olla myös sellainen joka ei voi kiihottumistaan salata kun rinnat reagoi imetysaikana näkyvällä tavalla.. nykyään näistä nyt ei paljon näe mikä mun on mieliala, mutta eipä se miehen intoa rintavarustukseen ole yhtään hiljentänyt :D

Ja täytyy tässä lisätä. Oltiin tässä joku päivä sitten saunassa.. Ja sitten yhtäkkiä isäntä kysyy:"mitä tuossa on?" ja osoitti rintojani.. Katsahdin alaspäin ja huomasin, että kas, tippa maitoa tullut sitten on. Sanoin sen isännälle. Heti kuului vastaus: "yäk" ja käänsi katseensa heti pois minusta.. Joten siinä sit katsoi seiniä.
siinäpähän katseli seiniä, kun itse tykkään lueskella saunassa. Mitään muuta rauhallista paikkaa ei ole lukemiselle.

mahdotonmies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 11:47 Red Dragon kirjoitti:
Ja täytyy tässä lisätä. Oltiin tässä joku päivä sitten saunassa.. Ja sitten yhtäkkiä isäntä kysyy:"mitä tuossa on?" ja osoitti rintojani.. Katsahdin alaspäin ja huomasin, että kas, tippa maitoa tullut sitten on. Sanoin sen isännälle. Heti kuului vastaus: "yäk" ja käänsi katseensa heti pois minusta.. Joten siinä sit katsoi seiniä.
siinäpähän katseli seiniä, kun itse tykkään lueskella saunassa. Mitään muuta rauhallista paikkaa ei ole lukemiselle.
No minä en olisi tainnut kääntää pois katsettani ja olisi voinut olla vaikea pitää näppejä erossa ja etenkin kieltä :p Kyllä pikku maistiainen olisi voinut tehdä terää :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 12:23 mahdotonmies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 11:47 Red Dragon kirjoitti:
No minä en olisi tainnut kääntää pois katsettani ja olisi voinut olla vaikea pitää näppejä erossa ja etenkin kieltä :p Kyllä pikku maistiainen olisi voinut tehdä terää :p
No, sen voin vain kuvitella ;)

Seltsu harmaana
Ei mies ole "juomistarkoituksessa" rintojani imenyt, mutta tietysti silloin kun imetin, maitoa jäi aina nänneihin vähän ja jos jotain hommailtiin, maistuihan se.

Huvittavaa sikäli, että vaikka imetyksen lopettamisesta oli mennyt kuukausi ja kerran harrastimme oikein harvinaislaatuisen tyydyttävää seksiä, maito suorastaan suihkusi rinnoista... Ja imetyksen lopettamisesta oli tosiaan mennyt reilu kuukausi! :D :whistle:

Yhteistyössä