Rintaliivien koosta kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissitönkö??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tissitönkö??

Vieras
Aattelin tässä aamutuimaan tarkistaa oman rintaliivien koon, sillä päällä olevat tuntuvat epäsopivilta.... Tulokseksi sain, että kuppikokoni olisi 90A ??? Siis täh... eihän tuollaista kokoa kai löydy mistään putiikistakaan!!! Taidan olla ihan vääränmallinen kaikin puolin :(

Mutta onkos tuon rinnakkaiskoko sitten 85B? Sitä olen käyttänyt, vaikka nämä päällä olevat ovat sen kokoiset ja tissit tuntuvat tursuavan yli ja kuvittelinkin niiden kasvaneen... mutta onkin käynyt niin, että ovat pienentyneet... Olen nyt ihan ulalla... Ja saakos tuota ympärysmittaa (tissien alapuolelta) jotenkin pienennettyä? En ole lihava... vähän pyöreä kylläkin... Tiedän, että rintalastani on vähän noussut triplaraskauden myötä, eikä koskaan palautunut normaaliksi...

Onkohan muilla vastaavia ongelmia ;D ???

Mulla kävi samoin, päällä olevat tuntui huonolta ja mittasin sain myös että ois 90A, voi että ei tota kokoo oo missään!! en millään raaskis mennä alusvaate kauppaan ku maksaa varmaan miljoonia siellä!? Ois kiva tietää jos joku tietäis mistä tota kokoo löytää! Miksei kaupoissa voi olla joka kokoa!!!! Joka paikassa on kylttejä missä lukee koot ja miten mitataan, miksei siinä perässä voi lukee ´meillä ei myydä tätä kokoa mainostamme sitä vain´

Mulla myös 90A ja rinnakkaiskoko tosiaan on 85B...
Pari viikkoa sitten kävin kunnon liiviliikkeessä ostaa itelleni liivit, makso 30? (oli -50% )...
Kyllähän tuota 85B:tä löytyy aika hyvin ihan tavan kaupoistakin...

Yhteistyössä