Rintaleikkaus - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vielä asia ei ole ajankohtainen, koska olen raskaana (odotan toista lastani), mutta rintaleikkaukseen olen varmasti menossa. Yritin totuttautua ensimmäisen raskauden tuloksiin, mutta rinnat huonontavat huomattavasti itsetuntoani. Eivät ole mitkään kärpäslätkät, mutta roikkuvat ja en pysty nauttimaan seksikstä ilman rintaliivejä niin että olen päällä, koska näky on karmea omasta mielestäni. Vaikuttaa omaan kiihottumiseeni ja orgasmikykyyn.

Miehelle olen sanonut, että olen menossa ja hän ei ole sitä mitään vastaan. Ei ole tietenkään sanonut mitään negatiivista tai että tarvetta olisi, mutta hyväksynnän olen kysynyt häneltä. En halua näyttää hänen silmissään mitenkään epäaidolta, mutta itsetuntoani kolhii rintani erittäin paljon. Itseni takia siis haluan imblantit ja mahdollisesti myös muuta.

Rintani ovat normaalitilassa kokoa 70B, raskaana ollessani 70D ja tästä kasvusta huolimatta, rintani eivät ole edelleenkään kiinteät. Nännipihat ovat myös suhteellisen isot, vaikkakin pyöreät, halkaisija n. 5cm.

En haluaisi rinnoistani kovinkaan suuria, mutta näillä näkymin, jos raskaudesta johtuva suurentuminen näinkin suureksi ei tee rinnoistani kiinteitä, vähän pelottaa kuinka suuret ne pitäisi näillä "pusseilla" olla. 70DD oli suurin koko maidon noustua. 70DD tuntuu taas vähän turhan suurelta, kun rintaliivejäkin vaikea sitten ostaa. Olisin halunnut normaalin 70C kupin, tai enintään 70C, mutta ilman ripustusleikkausta näky tuskin olisi toivotunlainen.

Onko jollain kokemusta mahdollisesti ripustusleikkauksesta ja silikoneista yhdessä? Toipuminen ja näkyykö arvet. Pelottaa, että nänneistä lähtee tunto ja, että nännipihani näyttävät leikattuina "epäaidoilta". En haluaisi näkyviä renkaita nännipihojen ympärille.

Kaipaisin kokemuksia. Viroon olen menossa, koska siellä kuulemma paras laatu ja puolet halvempi hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28147436:
Siis kuvittelet rintaimplanttien vaikuttavan orgasmikykyysi..?

En kuvittele vaan tiedän. Jos et tiennyt, että naisen orgasminsaantiin ja kiihottumiseen vaikuttaa merkittävästi kuinka haluttavaksi nainen kokee itsensä miehen silmissä. Tiedän, että pitäisin itseäni seksikkäämpänä, kauniimpana, parempi itsetuntoisena, jos olisi rinnat joista itse pitäisin. Ennen lapsia nautin seksiksä paremmin, vaikkei mitään muita muutoksia vartalooni syntynyt. Olen edelleen hoikka, harrastan urheilua, pidän itsestäni huolta, mutta haluan harrastaa seksiä rintaliivit päällä.