Rinta kipuilee..välillä kutiaa...mitä tämän kanssa teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Hei,

Kysynpä täältäkin jospa jollain olisi neuvoja tai infoa, mitä kannattaisi tehdä. Olen käynyt reilu vuosi sitten mammografiassa, mikä ok. Käyn vuoden kahden välein. Ikää minulla 37v. Alle kuukausi sitten kävin rintojen ultrassa, koska oireilen, mutta sekin ok. Pari kuukautta ollut oikeassa rinnassa kutinaa ja välillä kipua. Oikeassa yläreunassa. Joitakin vuosia sitten ultrassa todettu mastopatia rinnoissa, mutta tämä viimekertainen sanoi, ettei rinnat vaikuta mastopatisilta. No, rinta kipuilee..ja kutiaa välillä. Enkä tiedä mitä tehdä. Nyt ultran jälkeen alkanut tuntua kipua rinnan takana, kuin syvemmällä ja tänä aamuna kun heräsin, tuntuu kuin rinnan "takana" tai alla olisi jokin mikä pistää siellä. Ei ole kovaa kipua ollenkaan, mutta tuntuu, kuin tikku pistäisi. En tajua. Rintarangan ongelmiako, lihaksista johtuvaako, en tiedä. Sekoan tämän kanssa kun en tiedä edes mille lääkärärille enää menisin kun on jo ultrattukin. Tietty syöpä pelottaa, sitä pelkään valtavasti. Toisaalta minulla refluksi ja ongelmaa sen asian tiimoilta paljon. Todella paljon. Mutta ei tämä varmaan siihenkään liity. Jospa täältä joku tunnistaa oireilua ja on ehkä itse kokenut.

Niin, lapsia neljä. Mutta ei taida olla tähän asiaan suurempaa merkitystä.

Yhteistyössä