RINSIKOITTEN OSTO VAIMOLLE

  • Viestiketjun aloittaja Kuppi koko
  • Ensimmäinen viesti
Tissiliivi vani.
Menin kerran rintsikka kauppaan lauantaina vähä ennen liikkeen sulkemista kun ajattelin että sielläei ole muita asiakkaita mutta mitä, naisia tuli oven täydeltä kans ostamaan rintsikoita erräs rouva sanoi siin minulle että hänen miehensä ei ole koskaan ostanut hänelle tissiliivejä ymmärsin siitä että olin oikeassa paikassa tosin sillä kertaaa jäi tissiliivit ostamatta mutta vaimo on pääsääntöisesti käyttänyt minun ostamia tissiliivejä kyllä mies asiakkaat on tervetulleita tissiliivikaupassa on vuosien kokemusta jotkut ovat antaneen muutamat kotiin sovitettaviksi kantsii mennä joukolla tissiliivi ostoksille vaimokin ilahtuu kun saa uudet kauniit telineet
 
Tissiliivi vani.
Menin kerran rintsikka kauppaan lauantaina vähä ennen liikkeen sulkemista kun ajattelin että sielläei ole muita asiakkaita mutta mitä, naisia tuli oven täydeltä kans ostamaan rintsikoita erräs rouva sanoi siin minulle että hänen miehensä ei ole koskaan ostanut hänelle tissiliivejä ymmärsin siitä että olin oikeassa paikassa tosin sillä kertaaa jäi tissiliivit ostamatta mutta vaimo on pääsääntöisesti käyttänyt minun ostamia tissiliivejä kyllä mies asiakkaat on tervetulleita tissiliivikaupassa on vuosien kokemusta jotkut ovat antaneen muutamat kotiin sovitettaviksi kantsii mennä joukolla tissiliivi ostoksille vaimokin ilahtuu kun saa uudet kauniit telineet
 
Puolikupit
Kun näin tämän palstan kysyin eräältä rouvalta onko hänen miehensä koskaas ostanut hänelle lahjaksi tai muuten ilahduttaakseen häntä ostamalla rintsikoita tai pikkupöksyjä, ei koskaan koska ei hän osaisi ostaa sopivia, toisaalta ymmärrän kyllä tämän koska vaimolla on huomattavan isot tissit mutta ajattelen kuitenkin että hän ei ole halunnut ilahduttaa vaimoaan rintsikoilla, jos ei oli osannut ostaa oikeaa kuppikokoa voihan ne aina vaihtaa, kyllä meillä on menty vaihtista kun mitat on 85 D riippuu tietysti vähän liivi merkistä, mutta on se ihanaa kun niitä yhdessä sovitetaan mahtuuko tissit kuppeihin, ostin joskus niinsanotut puolikupit oikeilla mitta merkeillä mutta ne ei sopinut kun tissit tuli väkisin pois kupeista ei voinut vaihtaakaan kun liike oli sadan kilometrin päässä , mutta tuolla ne on joskus herkkänä hetkenä kaivan ne esille kaapista ja ihailen niitä olivat kyllä tosi kauniit ja somat katsella.
 
vierailija
Olin kerran parisuhde neuvonta tilaisuudessa missä käsiteltiin miten voi hoitaa omaa parisuhdetta, muistan kun rouva joka oli asiasta luennoimasssa ehdotti miehille ostakaa vaimolle joskus rintsikat vaimo varmaan ilahtuu ikihyväksi kun saa kyseisen lahjan, en tiedä oliko hän saanut mieheltään rintsikat kun osasi tätä ehdottaa.
 
vierailija
Vaimon rintsikat on monet minun ostamiani , koen mielihyvää kun voin mennä ostamaan vaimolle ihania rintsikoita. Kotona voimme yhdessä sitten sovitella onko ostos mennyt onnistuneesti vai pitääkö mennä vaihtamaan, samalla voi ostaa myös ihanat pitsipöksyt jos kohdalle osuuu . Menkää miehet rohkeati rintsikka kaupoille. Kivijalka liikkeet on parhaita sieltä saa hyvää ja asian tuntevaa palvelua.
 
vierailija
Siitä on jonkinverran aikaa kun ostin vaimolle tumman punaiset rintsikat koko oli muistaakseni 85 D samalla kertaa ostin samanvärisen sukkanauhavyön sekä pitsipöksyt. Kun vaimo puki ne ylleen täytyy sanoa et oli ne tosi seksikkäät, Kyllä ne sai hormoonit hyrräämään, sitten vielä sukat sukkanauhoilla kiinni, Oli ihana nähdä jotain näin kiihottavaa ja olin tyytyväinen kun sain pukea vaimon seksikkäisiin hepeniin..
 
vierailija
Olisi ihana joskus saada omalta mieheltä ihanat tissiliivit, odottavan aika on pitkää. en tiedä pitäisikö anomus tehdä kirjallisena vaiko sähköpostilla, apua kaipaava.
 
vierailija
Meillä vaimo jossain vaiheessa suorastaan kielsi älä laita kaikkia rahoja tissiliivien ostoihin, kun hyvät ei ole kovin halpoja. Kyllä niitä on melko runsaasti kerääntynyt, mutta hanan kauniita ovat, viimeiset on korallin punaiset samaasettiä ihanat pitsipöksyt. Kelpaa niissä keikistellessä kun iltaa vietetään.
 
vierailija
Siitä on jonkinverran aikaa kun ostin vaimolle tumman punaiset rintsikat koko oli muistaakseni 85 D samalla kertaa ostin samanvärisen sukkanauhavyön sekä pitsipöksyt. Kun vaimo puki ne ylleen täytyy sanoa et oli ne tosi seksikkäät, Kyllä ne sai hormoonit hyrräämään, sitten vielä sukat sukkanauhoilla kiinni, Oli ihana nähdä jotain näin kiihottavaa ja olin tyytyväinen kun sain pukea vaimon seksikkäisiin hepeniin..
Meillä vaimo jossain vaiheessa suorastaan kielsi älä laita kaikkia rahoja tissiliivien ostoihin, kun hyvät ei ole kovin halpoja. Kyllä niitä on melko runsaasti kerääntynyt, mutta hanan kauniita ovat, viimeiset on korallin punaiset samaasettiä ihanat pitsipöksyt. Kelpaa niissä keikistellessä kun iltaa vietetään.
Voiko olla totta. että jossain on miehiä jotka haluaa ja rohkenee mennä ostamaan vaimolle ihania tissiliivejä.
 
vierailija
Mieheni osti minulle lahjaksi useita kalliita alusvaatesettejä pöksyt ja rintaliivit. Koko oli aina sopiva ja liivit istuivat todella hyvin. Edelleen hän mielellään vie minut alusvaateostoksille ja toimii makutuomarina.
 

Yhteistyössä