Rinse hold. Mitä tarkoittaa pesukoneessa? Millä nimellä voisi olla puoli koneellista? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielitaidoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä "rinse hold" on se huuhtelu, että pyykki jää veteen. Mitä muita vaihtoehtoja siellä olis? Eikä niissä oo kuvia, että näkisit mikä on se vajaatäyttö?

ja rinse hold tarkottaa sitä, että se jättää pyykin veteen kunnes käyt painamassa valinnan pois päältä. Näin siksi, että pyykki ei alkais haisemaan niin nopeasti koska se linkoaa vasta sitten kun olet itse valmis ottamaan pyykin pois koneesta. TÄysin turha toiminto.

Minunkin mielestä pitäisi pystyä mutta en löydä mitään siihen viittaavaa edes ohjekirjasta. Rinse hold:issa pyykki jää veteen. Meillä on koneessa myös e-ohjelma, eli joku ekojuttu, mutta luulen sen vain säästävän vettä. Enkä tietenkään löytänyt ohjekirjaa kun viimeksi olisin sitä ekoa tutkinut.

[QUOTE="Anne";26024369]Minunkin mielestä pitäisi pystyä mutta en löydä mitään siihen viittaavaa edes ohjekirjasta. Rinse hold:issa pyykki jää veteen. Meillä on koneessa myös e-ohjelma, eli joku ekojuttu, mutta luulen sen vain säästävän vettä. Enkä tietenkään löytänyt ohjekirjaa kun viimeksi olisin sitä ekoa tutkinut.[/QUOTE]

Koneen merkillä ja mallinumerolla saa yleensä kaivettua käyttöohjeet myös netistä.

[QUOTE="jepulis";26024339]ja rinse hold tarkottaa sitä, että se jättää pyykin veteen kunnes käyt painamassa valinnan pois päältä. Näin siksi, että pyykki ei alkais haisemaan niin nopeasti koska se linkoaa vasta sitten kun olet itse valmis ottamaan pyykin pois koneesta. TÄysin turha toiminto.[/QUOTE]

ei ole turha toiminto ollenkaan se on siksi että jos pesee vaikka kauluspaitoja ni siinä on ns rypistymisen esto ku ei linkua ollenkaa ja sit vaan tyhjentää koneen ni ei tosiaan rypisty vaatteet sen voi laittaa päälle ku pesee siliävällä / pikapesulla puoli puhtaita vaatteita

Yhteistyössä