rinnoita maitoo.. ei raskaana

niin onko kellään kokemusta rinnoista tulevasta maidosta ,, vaik i oliskaan raskaan a,,, haluaisin tietää enemmän... jos jollain on kokemusta niin jos vois mulle kertoo,,, mitä annettiinko joku lääkitys vai ?? tuleeko raskaaks ?? :'(

Kerppu
Mulla on ollut vähän samaa ongelmaa. Rinnoista tulee sellaista nestettä, joskus väritöntä, joskus valkeaa. Otettiin sitten tuo prolaktiini koe, joka oli koholla, eli ilmeisesti siitä johtui. Tuota "maitoa" tuli yleensä vain kierron loppupuolella ja rintoja stimuloidessa. Minulla se hormooni ei ollut niin kamalan korkea, että siihen olisi lääkitys aloitettu, ja nyt tuo ongelma onkin häipynyt. Mutta tuo korkea prolaktiini voi olla syy lapsettomuuteen, joten kannattee jutella lääkärisi kanssa, siihen on olemassa lääkkeet.

mulla tuli kanssa rinnoista maitoa, mutta prolaktiini ei ollut koholla. joku hormonihäiriö. Lääkäri sanoi, että jos vielä 8kk jälkeen tulee, niin sitten uusiin tutkimuksiin. käski olla puristelematta rintoja, koska siitä maidontutanto vaan lisääntyy. loppui itsekseen.

Yhteistyössä