rinnat

• Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti
minni
osaisiko joku auttaa?! rintani ovat olleet viime aikoina kipeät. koskaan aikaisemmin eivät ole olleet. myös nännit ovat muuttuneet. nännit ovat tummentuneet, mutta nännipihat ovat samanväriset kuin ennen. nännipihoissa on ennenkin ollut näppyjä, mutta nyt ne ovat suurentuneet ja pienempiä näppyjä on ilmaantunut myös. nännipihojen ympärille on tullut muutamia vaaleita pisteitä. nännit ovat myös kasvaneet tai siis pidentyneet. rinnoissa ei ole kyhmyjä tms. en ole myöskään raskaana.
mistä tämä voi johtua? lääkäriin sain ajan vasta viikkojen päähän. huolestuttaa..

minni
en ole raskaana. testit ovat negatiivisia(kävi nimittäin ekana itselläkin milessä tuo raskaus) ja kävin pari viikkoa sitten gynelläkin alavatsakipujen takia ja silloin ultrattiin. kai se raskaus siellä olisi näkynyt!

ap
lääkäri on minulle puhelimessa sanonut, että kyllä raskaus ultrassa näkyy suht aikaisinkin. kohdun limakalvot muuttuu tai jotain sellaista. ja jos raskaana olisin niin pitäisihän se jo näkyä testeissä, koska seksiä olen viimeksi harrastanut yli kuukausi sitten!

kohtalotoveri
Juu, tutulta kuulostaa. Olen myös 24 ja lopetettuani kuukautiset olen ""muutaman kerran"" tuntenut raskausoireita erityisesti rinnoissa (tai mitä luulen raskausoireiksi). Ennen niin pienet rintani ovat mm. kasvaneet yhden kuppikoon verran. Myös nännien ulkomuoto on muuttunut ""aikuisempaan"" suuntaan. Lisäksi nännit ja koko rinnat ovat todella kipeät tiettyyn aikaan kuusta. Minulla ainakin liittyy suoraan pillereiden lopettamisesta johtuvaan hormoniepätasapainoon. Aika samoilta oireet kuulostavat sinullakin...

kohtalotoveri
Taidan olla hiukka väsynyt. En kuitenkaan lopettanut kuukautisia vaan e-pillerit.... ;) Tai kyllä ne kuukautisetkin ihan sekosivat, mutta eivät sentään vallan loppuneet.

Yhteistyössä