rinnassa patti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eve";23347901]mulla oli nännin vieressä kova liikkuva kivuton patti ja se oli vaaraton adenooma, otettiin ultra ja koepala. olen 30v[/QUOTE]

mikä on adenooma? Kuinka pian sait tiedon että kaikki ok?

Alkuperäinen kirjoittaja älähän hirnu;23347946:
Älä innostu, kunhan kysyin ja mitä sille nyt osaisi tehdä, aletaanko operoimaan sitä tissiä vai mitäs ajattelit että pystymmä täältä tekemään?

No en mä sun vinkkejä kaipaakaan, vaan vertaistukea ihmisiltä jotka on ollu saman tilanteen edessä

Alkuperäinen kirjoittaja onko hyvä mieli?;23348079:
Ja vinkkejä tulee, ajat kaikki vastaajat omalla käytöksellläsi pois tästä kesustelusta.

no mua ei ainaka kukaan täältä aja pois! Itselläni on kans ollu patti rinnassa ja se todettiin adenoomaksi, helpotus oli suuri kun sain tulokset. Ymmärrän huolesi, älä välitä noista tyhmistä kommenteista!

[QUOTE="patti";23348176]no mua ei ainaka kukaan täältä aja pois! Itselläni on kans ollu patti rinnassa ja se todettiin adenoomaksi, helpotus oli suuri kun sain tulokset. Ymmärrän huolesi, älä välitä noista tyhmistä kommenteista![/QUOTE]

Yritän olla välittämättä, kiitoksia rohkaisusta.

Mulla oli viime vuonna nännin vieressä herneen kokoinen patti. Se kuvattiin, eikä mitään vakavaa ollut. Tukkeutunut/tulehtunut maitotiehyt (enkä siis ole imettänyt viimeiseen 13 vuoteen), josta sitten lopulta tyhjeni itsekseen se mätä nännin kautta pois.

Hyvin harvoin rintojen patit on vakavia, ihan muutama prosentti vaan todetaan pahanlaatuiseksi. Mutta aina toki kannattaa tutkituttaa! Tsemppiä lääkäriin. :)

[QUOTE="vesimeloni";23348601]Mulla oli viime vuonna nännin vieressä herneen kokoinen patti. Se kuvattiin, eikä mitään vakavaa ollut. Tukkeutunut/tulehtunut maitotiehyt (enkä siis ole imettänyt viimeiseen 13 vuoteen), josta sitten lopulta tyhjeni itsekseen se mätä nännin kautta pois.

Hyvin harvoin rintojen patit on vakavia, ihan muutama prosentti vaan todetaan pahanlaatuiseksi. Mutta aina toki kannattaa tutkituttaa! Tsemppiä lääkäriin. :)[/QUOTE]

Kiitos sulle tsempistä, täällä kun tuntuu olevan vain loan heittäjiä paikalla suurin osa:)

Miulla oli vuosia sitten rinnassa sellainen riisinjyvän kokoinen ja mallinen patti,kävin kuvauttamassa patin.
Pitkä viikko oli oottaa sitten lääkärin lausuntoa,mutta vaaraton patti onneksi.=)
Tsemppiä huomiseen.:hug:

Minulla 15 vuotta sitten tutkittiin rinnassa noin herneen kokoista pattia ja todettiin, että ei pahalaatuista, todennäköisesti rasvapatti tai sitten hyvälaatuinen kasvain. Kuvattiin ja otettiin neulanäyte. Muutamassa päivässä tuli tulokset.
Mutta on varmaan menetelmät hieman muuttuneet 15 vuodessa?
Siellä se on patti samanlaisena vieläkin eikä ole sen jälkeen mitään toimia aiheuttanut...

Uusimmat

Yhteistyössä