Rinnan kutina?

Mulla on ollut jo muutamia päiviä ihan hirmuinen kutina oikeassa rinnassa. Nännin alue kutisee ihan tuhottomasti :/ Mistähän voisi johtua? mitään pyykinpesuaineita tai saippuoita en ole vaihtanut? Onko muilla kokemuksia?
 
hmm..
damn. mullakin kutinaa mut vasemmassa rinnassa ollut jo jonkun aikaa... pelkään kaikkein eniten sairauksia, joten ensimmäisenä itselle tulee mieleen "ei kai syöpä?" Oon kuitenkin 21vuotias, joten harvinaista.. olis kiva tietää kyllä mistä tämmönen kutina johtuu...
 
vavva
Sama täällä, oikean rinnan nännipiha+ -n yläreuna kutissu kohta yli 2 viikkoo. pillereitä syön eli raskauskaan ei pitäis olla, varsinkin kun menkatkin tulee niinku pitää. vinkki: laitoin sitä "löysempää" bepanthenia reilusti ja hieroin kunnes imeytyi ja kutina helpotti ainakin toistaiseksi.
 
Ei turhaa paniikkia
En ole lääkäri, en edes valelääkäri, mutta uskallan väittää että kutina ei ole ihan varmimmista merkeistä siitä että olisi syöpä... :) Tietysti näin VOI olla, mutta uskallan epäillä. Itselläni toisinaan sama vaiva, luulen että johtuu siitä kun liian paksut rintaliivit. Ne eivät "hengitä" ihoa vasten ja muutenkin ovat aivan kiinni nännissä. Ja se kun nänneihin menee roskia, kangaspölyä ym.
 

Yhteistyössä