Rikosilmoituksia lasten hyväksikäytöstä koko ajan enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28178881]Niin kuin sanoin. Kiva että toistat sanomaani, jos on niin out. tilanteessa että ei voi eikä uskalla puhua lääkärillekään niin ainoaksi vaihtoehdoksihan jää sitten kirjoitella anonyymina palstoille. Ja voivotella tilannetta.[/QUOTE]

Vastaanpahan kuitenkin vaikket minulle suoraan viestiä tarkoittanutkaan....
Ei kyseessä olevassa viestissä tilannetta voivoteltu, kerrottiin vain miltä tilanne voi näyttää hyväksikäytetyn näkökulmasta. Vituttaa kaltaisesi urpot jotka ovat kovasti tietävinään mitä lapsuudessa koettu hyväksikäyttö voi tehdä ihmiselle ja kuinka siihen kuuluisi reagoida vaikkei asiaan mitään kosketuspintaa olekaan, muuta kuin se surullisen kuuluisa mutu. Ja kyllä, minä olen kokenut hyväksikäyttöä lapsena, ja uskallan myöntää sen omalla nikilläni ja väitän että asiasta siis jotain tiedän enkä vain möykkää möykkäämisen ilosta.

[QUOTE="vieras";28178869]Kyllä pedarit vituttaa, mutta enemmän vituttaa lastensa polttomurhaajat. Muistatteko Tyrnävän, ja Rahkon perheen?[/QUOTE]

Itsekin ihmettelen näitä pellejä. Rahkon perhe esimerkiksi polttomurhasi lapsensa. Tyrnävällä, edistyksellisessä länsimaassa vuonna 2012.

Pelle poltti omat lapsensa.

Tajuatteko, poltti omat lapsensa. Kuoliaaksi.

Vastaanpahan kuitenkin vaikket minulle suoraan viestiä tarkoittanutkaan....
Ei kyseessä olevassa viestissä tilannetta voivoteltu, kerrottiin vain miltä tilanne voi näyttää hyväksikäytetyn näkökulmasta. Vituttaa kaltaisesi urpot jotka ovat kovasti tietävinään mitä lapsuudessa koettu hyväksikäyttö voi tehdä ihmiselle ja kuinka siihen kuuluisi reagoida vaikkei asiaan mitään kosketuspintaa olekaan, muuta kuin se surullisen kuuluisa mutu. Ja kyllä, minä olen kokenut hyväksikäyttöä lapsena, ja uskallan myöntää sen omalla nikilläni ja väitän että asiasta siis jotain tiedän enkä vain möykkää möykkäämisen ilosta.

Pitäsikö sun mielestä kaikkien kokea se tunne kun lapsena käyttää hyväksi vai miten alkaisit purkamaan solmua kun on niin solmussa että ei voi eikä uskalla puhua siitä muuten kuin anonyyminä? Tuostahan siitä oli kyse ja siihen vastasin. Miten kukaan voi muuten tietää koko asiasta jos ei omaa ollenkaan mutu tuntumaan eikä kerro kenellekään.

[QUOTE="vieras";28178927]Pitäsikö sun mielestä kaikkien kokea se tunne kun lapsena käyttää hyväksi vai miten alkaisit purkamaan solmua kun on niin solmussa että ei voi eikä uskalla puhua siitä muuten kuin anonyyminä? Tuostahan siitä oli kyse ja siihen vastasin. Miten kukaan voi muuten tietää koko asiasta jos ei omaa ollenkaan mutu tuntumaan eikä kerro kenellekään.[/QUOTE]

Mikä siinä on että monet asian kokemattomat eivät pysty ymmärtämään että se ei välttämättä ole kokemus jota haluaa jakaa kenenkään kanssa? Itse en halua siihen solmuun koskea enkä siitä sen enempää puhua, enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
Helppo se on vaatia kaikkia pedofiileja paljastettavaksi jos ei itse joudu sinne todistajan pallille kertomaan täysin ventovieraille asioista joita ei itsekään halua edes omassa päässään pyöritellä, ja kaiken lisäksi vielä samaan saliin sen hyväksikäyttäjänsä kanssa.

Mikä siinä on että monet asian kokemattomat eivät pysty ymmärtämään että se ei välttämättä ole kokemus jota haluaa jakaa kenenkään kanssa? Itse en halua siihen solmuun koskea enkä siitä sen enempää puhua, enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
Helppo se on vaatia kaikkia pedofiileja paljastettavaksi jos ei itse joudu sinne todistajan pallille kertomaan täysin ventovieraille asioista joita ei itsekään halua edes omassa päässään pyöritellä, ja kaiken lisäksi vielä samaan saliin sen hyväksikäyttäjänsä kanssa.

Ei kaikki pedofiilit ole pahaksikäyttäjiä.

[QUOTE="vieras";28176091]... on ihan varmasti tutkittu ja seulottu läpi ne missä on oikeasti tapahtunut jotakin ja syylliset on saatu kiinni, et joko luota oikeusjärjestelmään ja lääkäreiden tekemiin tutkimuksiin...[/QUOTE]

Vaikea niihin on kenenkään luottaa Auer keissin jälkeen. Uskovainen ja surusta sekaisin oleva lääkäri käynyt todistamassa, ettei se mitään todista vaikka Auerin tyttäret ovatkin neitsyitä.

Demonien jahtaajat ja tapaus Anneli Auer

Demonien jahtaajat ja tapaus Anneli Auer | Mikko Niskasaari

28 minuutin pituinen MOT ohjelma, jo lähes 50 000 katsojaa!

MOT: Riivaajat kirkossa | Tv | Areena | yle.fi

==

Niina Bergin blogista voi taasen lukea muista vastaavista vääristä syytöksistä, joissa syyttömät ovat menettäneet maineensa lisäksi aivan kaiken. Katso sivujen kirjasto osio.

www.niinaberg.com

Ja täältä voi lukea miten poliisi painostaa ja johdattelee lasta kertomaan sen mitä haluaa kuulla:

www.anneliauer.com

Yhteistyössä