V
"vieras"
Vieras
Kyllä pedarit vituttaa, mutta enemmän vituttaa lastensa polttomurhaajat. Muistatteko Tyrnävän, ja Rahkon perheen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luepa uudestaan tuon kirjoittajan teksti, ajatuksella niin ymmärrät ehkä. Ei asiat tosiaan ole niin yksiselitteisiä.
Vastaanpahan kuitenkin vaikket minulle suoraan viestiä tarkoittanutkaan....
Ei kyseessä olevassa viestissä tilannetta voivoteltu, kerrottiin vain miltä tilanne voi näyttää hyväksikäytetyn näkökulmasta. Vituttaa kaltaisesi urpot jotka ovat kovasti tietävinään mitä lapsuudessa koettu hyväksikäyttö voi tehdä ihmiselle ja kuinka siihen kuuluisi reagoida vaikkei asiaan mitään kosketuspintaa olekaan, muuta kuin se surullisen kuuluisa mutu. Ja kyllä, minä olen kokenut hyväksikäyttöä lapsena, ja uskallan myöntää sen omalla nikilläni ja väitän että asiasta siis jotain tiedän enkä vain möykkää möykkäämisen ilosta.
Mikä siinä on että monet asian kokemattomat eivät pysty ymmärtämään että se ei välttämättä ole kokemus jota haluaa jakaa kenenkään kanssa? Itse en halua siihen solmuun koskea enkä siitä sen enempää puhua, enkä ymmärrä miksi pitäisikään.
Helppo se on vaatia kaikkia pedofiileja paljastettavaksi jos ei itse joudu sinne todistajan pallille kertomaan täysin ventovieraille asioista joita ei itsekään halua edes omassa päässään pyöritellä, ja kaiken lisäksi vielä samaan saliin sen hyväksikäyttäjänsä kanssa.