Rikki miehen vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Olen aivan hajalla. Minulla oli suhde miehen kanssa. Nyt sitten tapahtui asioita jotka johti eroon. Sellaisia, puolivahingossa, epähuomiossa tapahtuneitä asioita. Olin unohtanut yhden rekkaamani nikin ja mies kiivastui sen olemassa olosta. Nyt mies sitten syyttää ja syyllistää minua koko ajan. Laittaa tekstiviestiä miten ihana hänen uusi rakkaansa on, miten minusta ei ole mihinkään ja olen joku jakorasia. Miten saisin hänet uskomaan. Suhde on lopussa, mutta en haluaisi että syyttäsuotta minua syytetäänkään.

No kai siitä nikistä näkee koska olet viimeksi kirjautunut? Minne se nikki edes oli, jonnekin seksiseura/treffipalstalle?

Mutta rehellisesti, jos mies käyttäytyy noin yhden nikin takia eikä suostu sua uskomaan, niin onkohan hän sittenkään ns. unelmien mies.

Ehkä ero tuollaisesta miehestä on vain positiivinen asia? Meinaan tuollaisesta mitättömästä asiasta ylenpalttinen suuttuminen ei ole normaalia, eikä sen puoleen tuo uuden kumppanin hehkuttaminen entiselle (vai mikä nyt sitten oletkaan hänelle). Jos asioiden läpipuhuminen ei auta niin unohda koko mies.

Unohdin rekanneeni sen nikin, olin joskus 1,5 vuotta sitten sen rekannut ja nyt löysin kun siivosin spostiani. Käväisin sillä chatissä ja siitä koko sotku alkoi. Nyt vaan esitän kovaa, että hän ei huomaa kuinka haavoittaa minua kehuillaan.

Yhteistyössä