rikas kotirouva täällä.. kysy mitä haluat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jade"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jade";24186141]ei ole tällä hetkellä. mies nukkuu jo enkä itse saa unta.[/QUOTE]

Pörssiuutisten luku, talousasioiden pohtiminen, mihin kannattaa sijoittaa seuraavaksi?

[QUOTE="Tässä";24186117]Oletko se sama joka väitti joku aika sitten olevansa yläluokkainen?

Oletko sijoittanut kultaan, oletko myynyt Nokian osakkeesi? Mihin sijoitat juuri nyt?[/QUOTE]

en ole. en ole sijoittanut kultaan enkä ole myynyt Nokian osakkeita. minä en sijoita mihinkään mutta mies osti juuri uuden auton. :D

[QUOTE="Nyt";24186161]Voisitko näyttää naamasi nyt heti täällä=[/QUOTE]

mieheni on kielänyt minua levittämästä kuvia tai olemalla turhissa kuvissa. olen pahoillani.

[QUOTE="JepJep";24186221]Mitäs sun duunis sitten on? Onko kotiapulaista, lastenhoitajaa jne.[/QUOTE]

olen mieheni firmassa henkilökohtainen avustaja ja sihteeri. meillä on siivooja ja kotiapulainen. lastenhoitajaa ei ole kun ei ole lasta. koiria löytyy kaksi mutta ne hoidamme ihan itse.

[QUOTE="jade";24186188]en ole. en ole sijoittanut kultaan enkä ole myynyt Nokian osakkeita. minä en sijoita mihinkään mutta mies osti juuri uuden auton. :D[/QUOTE]

Eli SÄ et olekaan rikas. Vaan olet rikkaan miehen vaimo, kotirouvana.

Paljonko sulla on omaa omaisuutta? Onko teillä avioehto? Paljonko miehelläsi on omaisuutta?

Oletko onnellinen? Olisitko onnellinen jos löytäisit itsesi jonain päivänä 70-luvulla rakennetusta kerrostalosta vuokralaisena, neljän lapsen yksinhuoltajana? Ahdistaako sua olla riippuvainen miehestäsi ja hänen rahoistaan?

[QUOTE="miuku";24186241]Millaiseen tyyliin pukeudut ja millaista kosmetiikkaa käytät? Millaisia vaatteita ja merkkejä suosit? Mitä pitäisi löytyä naisen vaatekaapista?[/QUOTE]

tyylini on naisellinen, yksinkertainen ja elegantti. minulla on nyt käytössä Dioria.
suosin klassisia vaatteita. Prada, Gucci ja D&G, ovat merkkejä joita suosin sekä lisäksi Stella McCartney. Jokaisen naisen vaatekaapista tulisi löytyä korkokengät (hyvä jalassa), pikkumusta, laatu laukku ja hyviä mutta kauniita perusvaatteita, joita on helppo yhdistellä.

[QUOTE="mimmi";24186245]mitä tarkoittaa rikas ?[/QUOTE]

mielestäni rikkaalla tarkoitetaan henkilöä, jolla ei ole lainaa, talous on hyvässä kunnossa ja rahaa löytyy niin ettei siitä tarvitse murehtia.

[QUOTE="jade";24186322]mielestäni rikkaalla tarkoitetaan henkilöä, jolla ei ole lainaa, talous on hyvässä kunnossa ja rahaa löytyy niin ettei siitä tarvitse murehtia.[/QUOTE]

no kerro nyt paljonko sitä rahaa täytyy miehen tililtä löytyä, että rouva voi kutsua itseään rikkaaksi ?

[QUOTE="Tässä";24186259]Eli SÄ et olekaan rikas. Vaan olet rikkaan miehen vaimo, kotirouvana.

Paljonko sulla on omaa omaisuutta? Onko teillä avioehto? Paljonko miehelläsi on omaisuutta?[/QUOTE]

on minulla omaakin omaisuutta, mutta ei niin paljon kuin miehelläni.
kyllä, meillä on avioehto. mieheni omaisuus on valtava. kymmenkertainen minun omaisuuteeni verrattuna mutta se ei haittaa meitä, koska jaamme kaiken.

Oletko onnellinen? Olisitko onnellinen jos löytäisit itsesi jonain päivänä 70-luvulla rakennetusta kerrostalosta vuokralaisena, neljän lapsen yksinhuoltajana? Ahdistaako sua olla riippuvainen miehestäsi ja hänen rahoistaan?

olen onnellinen ja rakastan miestäni en hänen rahojaan. sama koskee miestäni.
olisin onnellinen tuossa mainitsemassakin tilanteessa mutta en halua lapsia, joten en näe itseäni yksinhuoltajana.
minua ei ahdista olla riippuvainen miehestäni ja hänen rahoistaan.

[QUOTE="jade";24186348]on minulla omaakin omaisuutta, mutta ei niin paljon kuin miehelläni.
kyllä, meillä on avioehto. mieheni omaisuus on valtava. kymmenkertainen minun omaisuuteeni verrattuna mutta se ei haittaa meitä, koska jaamme kaiken.[/QUOTE]
sä haet rahas sossusta, saat kuussa kolmesataa ja ukkos tienaa tehtaassa kolmetonnia kuussa :D
Sori, ei sua kukaa usko :)

Yhteistyössä