Riiviön äiti
Meillä 1v9kk tyttö jolla jonkin muotoinen riiviökausi. Kohta en uskalla mennä minnekään missä muita lapsia, kun tuntuu ett muut äidit alkaa katsoo ajoittain pahalla. Siis heti kun päästään vaikka avoimeen päiväkotiin niin on jo tönimässä muita lapsia kumoon, kiipeää selän päälle, painaa lattiaan....... ja koko ajan saa olla irrottamassa jostain tai komentamassa ja pyytelemässä anteeksi muilta äideltä neidin käytöstä.
En ymmärrä mitä tehdä, kohta en ole tervetullut tuon riiviön kanssa minnekään. Kun ei huutaminen auta, olen nyt yrittänyt niin että olen ottanut jäähylle syliin, ei pääse muutamaan minuuttiin leikkimään vaan istuu sylissä (usein huutaen ja kiemurrellen) ja päästänyt vasta kun rauhoittunut. Erona ehkä ett muistaa olla tönimättä muutaman minuutin.
Onkohan muita tälläisiä lapsia :/ Olis kiva kuulla muidenkin mietteitä ja ajatuksia.
Ja myös niitä äitejä jotka näkee tälläista ett ollanko me ihan out?
En ymmärrä mitä tehdä, kohta en ole tervetullut tuon riiviön kanssa minnekään. Kun ei huutaminen auta, olen nyt yrittänyt niin että olen ottanut jäähylle syliin, ei pääse muutamaan minuuttiin leikkimään vaan istuu sylissä (usein huutaen ja kiemurrellen) ja päästänyt vasta kun rauhoittunut. Erona ehkä ett muistaa olla tönimättä muutaman minuutin.
Onkohan muita tälläisiä lapsia :/ Olis kiva kuulla muidenkin mietteitä ja ajatuksia.
Ja myös niitä äitejä jotka näkee tälläista ett ollanko me ihan out?