jos tehdään toimenpide, joka vaatii saattajan. siis kotiin ei pääse,jos ei ole saattajaa. vai pitääkö olla vielä joku muu
siis, että hakee potilaan sisältä kyytiinmiksei riittäisi jos hän vaan suostuu
kyllä pirssarit monesti joutuu lykkimään mummoja pyörätuolilla taksiinsiis, että hakee potilaan sisältä kyytiin
Vanhustyön keskusliitto järjestää ystävätoimintaa mm. lääkärikäynneille.siis, että hakee potilaan sisältä kyytiin
Tummat kuskit saattaa ja antaa jopa patukkaa vakoon!
jäi sanomatta, että kyse on hampaanpoistosta esilääkityksellä. joten matkaa en pysty itse ajamaan. sitä varmaan tää lääkäri tarkoitti sillä, että pitää olla saattaja. no onneks mun ystävä lähtee. mutta tulevaisuutta varten lähinnä ajattelen. kun eihän koskaan tiedä mitä sattuu. ei nyt kotiin tarvinne vahtia, kun on vaan hampaanpoisto ja esilääkitys
Mitä tämmönen hampaanpoiston esilääkitys on?jäi sanomatta, että kyse on hampaanpoistosta esilääkityksellä. joten matkaa en pysty itse ajamaan. sitä varmaan tää lääkäri tarkoitti sillä, että pitää olla saattaja. no onneks mun ystävä lähtee. mutta tulevaisuutta varten lähinnä ajattelen. kun eihän koskaan tiedä mitä sattuu. ei nyt kotiin tarvinne vahtia, kun on vaan hampaanpoisto ja esilääkitys
Cocamiinia.Mitä tämmönen hampaanpoiston esilääkitys on?
Juu kyllä he hakevat.siis, että hakee potilaan sisältä kyytiin
Siitäkö sinä haaveilet?Tummat kuskit saattaa ja antaa jopa patukkaa vakoon!
Mitä se on?Cocamiinia.
viimeksi vuosia sitten se oli joku dornicum.toivottavasti on nytkin sitäMitä tämmönen hampaanpoiston esilääkitys on?