Riisuudutko alasti gynellä?

  • Viestiketjun aloittaja Suvillina
  • Ensimmäinen viesti
No höh...
Minä käyn sellasella jossa jo odotushuoneessa kaikki on alasti vastaanottoapulaista myöten ja lääkäri itse. On luonnollisempi ja vapaampi olo. Vaimojensa ja tyttöystäviensä mukana tulleet miehet riisuuntuu samoin.

Kuka sitä nyt puolipukeissaan keikkuu lääkärin vastaanotolla? Naurettavaa.
 
kokemusta on
Vakavasti puhuen... edellisen kerran, kun kävin gynellä, hän kyllä pyysi riisumaan kaikki vaatteet tutkimusta varten. Oli aika noloa olla vain sukat jalassa... Sain trauman, enkä ole sen jälkeen gynelle mennyt ainakaan pariin vuoteen, varmaan pitäis kyllä mennä... Ahdistaa ajatuskin.
 
pirpana_
Housut vaan pois ja tutkimuspöydälle, musta aika outoa jos kokonaan alasti. Sen jälkeen kun alatutkimus tehty, sanoo ainakin mun gyne että voit laittaa housut jalkaan ja ota paita ja rintsikat pois niin katsoo vielä rinnat. Ikinä en kokonaan alasti ole ollut enkä kuulluutkaan moisesta.
 
Flower82
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Vakavasti puhuen... edellisen kerran, kun kävin gynellä, hän kyllä pyysi riisumaan kaikki vaatteet tutkimusta varten. Oli aika noloa olla vain sukat jalassa... Sain trauman, enkä ole sen jälkeen gynelle mennyt ainakaan pariin vuoteen, varmaan pitäis kyllä mennä... Ahdistaa ajatuskin.
Miksi ihmeessä suostuit moiseen?
 
kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja Flower82:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Vakavasti puhuen... edellisen kerran, kun kävin gynellä, hän kyllä pyysi riisumaan kaikki vaatteet tutkimusta varten. Oli aika noloa olla vain sukat jalassa... Sain trauman, enkä ole sen jälkeen gynelle mennyt ainakaan pariin vuoteen, varmaan pitäis kyllä mennä... Ahdistaa ajatuskin.
Miksi ihmeessä suostuit moiseen?
Olin niin ällikällä lyöty, että ei tullut mieleeni sanoa vastalausetta, varsinkin kun gyne perusteli asian sillä, että tutkimus tapahtuu nopeammin ja sujuvammin. Kilttinä tyttönä siis riisuuduin. Kyllähän se ihan asiallinen tutkimus muuten oli.

 
Flower82
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Alkuperäinen kirjoittaja Flower82:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Vakavasti puhuen... edellisen kerran, kun kävin gynellä, hän kyllä pyysi riisumaan kaikki vaatteet tutkimusta varten. Oli aika noloa olla vain sukat jalassa... Sain trauman, enkä ole sen jälkeen gynelle mennyt ainakaan pariin vuoteen, varmaan pitäis kyllä mennä... Ahdistaa ajatuskin.
Miksi ihmeessä suostuit moiseen?
Olin niin ällikällä lyöty, että ei tullut mieleeni sanoa vastalausetta, varsinkin kun gyne perusteli asian sillä, että tutkimus tapahtuu nopeammin ja sujuvammin. Kilttinä tyttönä siis riisuuduin. Kyllähän se ihan asiallinen tutkimus muuten oli.
No huh, aika ihmeellinen käytäntö kyllä! Ja en kyllä käsitä miten se sitä sujuvuutta lisää... Itse olisin varmaan pistänyt hanttiin.
 
en käsitä
Miksi ihmeessä pitää riisua täysin alasti? En ole koskaan joutunut riisumaan ja useammalla gynellä olen käynyt. Alapäänhän se vain tutkii ja jos tutkitaan rinnat, riittää kun nostaa paitaa.
 
Osa-aikaduunari
Minutkin gynekologi on kerran pyytänyt riisuutumaan sukkasilleen, koska hän halusi tutkia myös rinnat. Tein työtä käskettyä, mutta täytyy myöntää että olo oli hieman vaivaantunut... Toisaalta, onhan se alapään ja rintojen tutkimus vaivattomampi tehdä, jos ei välissä ole vaatekappaleita.
 
alaston
Siis YTHS:n gyne pyysi aikoinaan riisumaan kaikki pois. Olin kyllä aika ihmeissäni ja nolona, mutta en osannut ruveta väittään vastaan. Riisuin vaatteet pienen verhon takana ja tepastelin sitten huoneen läpi alasti hoitopöydälle. Nyt voin jo nauraa asialle. Gyne (MIES siis) oli kyllä muuten ihan asiallinen ja sanoi tutkivansa samalla rinnat. Ajatteli ehkä säästää aikaa. Vai?????????????
 
Flower82
Alkuperäinen kirjoittaja alaston:
Siis YTHS:n gyne pyysi aikoinaan riisumaan kaikki pois. Olin kyllä aika ihmeissäni ja nolona, mutta en osannut ruveta väittään vastaan. Riisuin vaatteet pienen verhon takana ja tepastelin sitten huoneen läpi alasti hoitopöydälle. Nyt voin jo nauraa asialle. Gyne (MIES siis) oli kyllä muuten ihan asiallinen ja sanoi tutkivansa samalla rinnat. Ajatteli ehkä säästää aikaa. Vai?????????????
Siinä ei kyllä edes säästä aikaa. Jos avaa rintaliivit mutta jättää paidan päälle, rintojen tutkiminen onnistuu siinä samalla ihan yhtä kätevästi.
 
kaikki pois miksi
Kävin uudella gynellä ja hän pyysi riisumaan kaikki pois.
Kysyin oikein mitä hän tarkoitti, tuntui niin oudolta. Kuinka uleistä tämöinen on
ei ollut kyllä mukava
 
Varttuneempi kävijä
Nykyisin riisun kaikki pois, koska rinnatkin tutkitutan joka kerta. Minulla on ollut sama naisgynekologi jo kymmenisen vuotta. En tunne oloani mitenkään vaivautuneeksi siinä tilanteessa.

Taatusti kaikki gynekologit näkevät ihmisvartaloita niin paljon jatkuvasti, että heille meidän kehomme on yhtä vähän ujosteltava kuin tämä tietokoneen ruutu edessäni minulle.
 
Aivan kuten edellinen
Kaikki pois, kylpytakki päälle ja hoitopöydälle. Helpompi on tutkia myös rinnat, kun ei ole vaatteita esteenä. Miksi ihmeessä te häpeilette? Ei gynet ole kiinnostuneita meistä seksiobjekteina vaan potilaina.
 
en riisu en
Vietkö sä kylpytakin sinne mukana.. Mä ainakin laittaisin napillisen puseron päälle ENKÄ riisuisi alasti. Eihän lääkäri ole mikään jumala joka määrää mitä tehdä.
 
Totta tuokin
Vapaaehtoista koko gynekologille meno on ja olisipa mielenkiintoista nähdä, minkä verran musliminaiset ottavat vaatteita pois päältään ja suostuuko aviomies tai muu miesseuralainen edes päästämään naisen yksin vastaanottohuoneeseen varsinkin, jos lääkäri on mies.
 
Reipas Reetta
Minä riisun alasti heti ja asetun tutkimuspöydälle nelinkontin haarat levällään. Näkee lääkäri jo kaukaa miltä horvissa näyttää. Kaikki vaan esille ja levälleen. Joskus unohtuu pukeutua ja kun nousen sitten ylös niin painelen ovesta ilkosillaan, vasta sitten muistan, että piru vie, pitihän sitä panna kuteetkin taas niskaan. Viimeksi otin ne kasivarrelle ja pukeuduin rappukäytävässä. Mitä tuota kursailemaan, vetelen jo hississä vetoketjuja auki ja otan liivit pois ym..reippaasti vaan.
 
Aina ja joka ketjuun
riittää epäasiallisia keskustelijoita, mutta kai se on helppo tuntemattomana purkaa tuntemuksiaan. No, kaikkihan me erotamme nämä tapaukset, että jatketaan vain keskustelua normaalisti.

Itse riisun alavartalon ja jätän päälle paidan, jossa napit auki. Rintsikat otan myös pois, ettei lääkärin tarvitse niistä huomauttaa rintoja tutkittaessa.

On aika tärkeää katsotuttaa myös rinnat, koska se tapahtuu samaan hintaan ja asiantuntija löytää pienetkin kyhmyt paljon paremmin kuin mahdollisesti minä itse. Näin tapahtui kun olin nelikymppinen. Kyhmy oli herneen kokoinen, mutta hyvänlaatuinen. Kuitenkin se leikattiin heti pois varmuuden vuoksi. Itse en ollut sitä huomannut. Jos se olisi ollut pahanlaatuinen, olisi se vielä lääkärin mukaan saatu hyvin pois.
 
en ymmärrä teitä!
jokunen vuosi taaksepäin kävin gynellä ekan kerran. Se oli mieslääkäri ja käski riisuuntumaan kokonaan sellaisen sermin takana ja sen jälkeen ei muuta kun paikat levällään siihen tutkimuspöydälle. Oli se vähän noloa olevinaan.

En kyllä nauttinut seuraavastakaan kerrasta. Oli naislääkäri. Empä viitsi muistella olinko ihan ilkosillani vai en...oli vain helpotus saada vaatteet takas päälle.

No pointti on se, että ihanko todella jotkut fantasioi seksistä gynekologin kanssa? Täh? Nauttiiko joku siellä käynnistä oikeasti? Mielestäni häiriintyneitä ihmisiä jos näin on.
 

Yhteistyössä