Riisuminen lääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
Håkan
Tykkään aivan hirveästi, jos komea mieslääkäri pyytää riisumaan.
Jos vaikka vain käsivartta katsotaan, niin sipaisen pois kaiken, housuja myöten.
Tottakai ajattelen, miltä näytän ilman housuja ! Hyvältä tietenkin, höh.

??
No mitäs itse ajattelet kun oot kipee ja käyt naislääkärillä? Sulla kalu varmaan heti valmiina ja seksi mielessä? Harva meistä on niin näyttävä että lääkäri käynnin jälkeen pohtisi tissejä tai pimpsaa.

Ari
Itseltä leikattiin peräreiän vierestä semmonen haavauma tai mikä lie.Mut nuori sairaanhoitajatar ajeli karvat pois reiän ympäriltä ja kyllä mulla vähän eteen otti.

tyttö -58
Menin ekaa kertaa gynekologille vuonna -75 hakemaan e-pillereitä ollessani 17-vuotias. Äidilläni oli käynti minun jälkeeni samalla tohtorilla. Tämä nelikymppinen ""tohtoripappa"" oli sanonut äidilleni, että hyvät paikat sillä tyttärellä oli. Vähän hävetti ja kiukutti, mutten silti ole sen jälkeen noita tilanteita pahemmin kelaillut. Olen kai edelleenkin sen verran ""hyväpaikkainen"".

Mies75
Olin jokin kuukausi sitten työterveystarkastuksessa ja terkkari oli nainen, noin 4kymppinen... Ei mikään seksipommi mut ei rumakaan, tavallinen suomalainen kiva nainen. Kivalla reippaalla käytöksellään ja varmoilla otteillaan mitatessaan verenpaineet ja antaessaan piikin pyllyyn hän sai aikaan sen että lähtiessäni hänen huoneestaan kaluni pamahti täyteen seisokkiin eikä hellittänyt ennen kuin kotona oman käden kautta:) hän oli mun sairaanhoitaja päiväuneni.:)

Naineeen
Joopajaapa. Tietysti mulla on vain seksi mielessä joka kerta kun on niin sairaana, että täytyy ihan lääkärissä asti käydä. Muutenhan olisin päästäni pipi, niinkö?

karaistunut
Täytyy sanoa, että melkoisesti hämmästyisin, jos lääkäri pyytäisi riisumaan kokonaan. Yleensähän se on ""paita pois"" kuuntelua varten ja housut pois vain silloin, jos valittaa jotain vaivaa sillä alueella. Gynekologi on tietysti asia erikseen. Nuorempana siellä ujostutti, mutta nyt kaksi lasta synnyttäneenä ja rintasyöpäleikkauksen läpi käyneenä on ollut jo niin monille katseille alttiina, että ei todellakaan enää tule mielen, että miltähän minä mahdan tuon silmissä näyttää.

Eeva
Olen edellä olevien naisten kanssa samaa mieltä. Oma kokemus kertoo, että mies gynet ovat olleet jotenkin varovaisempia tutkimuksissaan tai sitten minulle sattuneilla naisilla on vain ollut ns. huono päivä.

Muistan
kun menin espoossa hakemaan ajokorttia varten lääkärin todistusta, voi hitto ukko oli vanha käkkänä ja riisutti minulta rintsikat, ja ihaili mun tisuja, ihan kun ne olisi jotenkin asiaan kuuluneet, mut onhan ne kauniit ja isot vieläkin, mut vanhoja ukkoja vihaan, aina tulee mieleen se pervopukkilekuri...

Synnyttänyt nainen
En yleensä ole häpeillyt paikkojani, mutta kerras gynegologilla ollessani (mies puoleinen) jouduin riisuutumaan hänen nähden , ei ollut sermiä, nolotti.
Tutkimuspöydällä maatessani huoneeseen tuli muutama kandi ja siinä he kaikki kyttäsivät alapäätäni, makaa siinä sitten jalat leviänä perse paljaana välillä levittimet sisässä ja kysyt miltä tuntuu.

topi
joo ei oo helppoa olla nainen,ja riisutua lääkärissä.toista se on ku on mies ja pitäis seistä lekurilla vaikka jalkavaivojen takia ja on nuori typy lääkärinä ja siinä alkaa muna nousta pikkuhiljaa ajokuntoon,ei sekään helppoa ole.

Nainen
Kyllä se vähän nolottavaa on, mutta...
Lääkärikin tekee vain työtään eikä varmasti koko ajan mieti seksiä...
En tiedä, mitä lääkärit itse ajattelevat asiasta etenkin miesgynet, jotka eivät työkseen muuta nääkään kuin paljaita naisten alapäitä. Ehkä hekin ovat niin turtuneita, ettei siinä sen kummempia mielessä ole.
Tietysti jos eteen asteele omasta mielestä tosi kaunis nainen, niin jaa-a, pystyykö työn ja sen ajattelun pitämään erillään vai onko se vaikeaa? Siinä ehkä se onkin, mitä me naiset ajattelemme tai pelkäämme.

synnyttänyt nainen
En tosiaankaan siinä maatessani ajattele sitä että seisooko mies gynellä.... ja vaikka seisoisikin en sitä kuitenkaan näe!Ja kuitenkin meidän naisten perseet lähes saman näköiset kuitenkin. Se levittely minua nolottaa , siinä koen olevani ""auki"".

Repe
Nykynen eukkoni kertoi, että synnytksessäkin on sellanen kaapu päällä ja jotkut sukat, mistä saa kiinni?

Sitten se kerto hupijutun. Kun se oli toista lastaan tekemässä joskus 90-luvun alussa, niin kätilön viereen ilmaantu lekuri, joka kysy, että saako ""pieni"" porukka just opiskelunsa aloittaneita lääkärioppilaita tulla sellaselle kierrokselle, missä käydään eri lääketieteen alueet läpi.
Hän oli siinä rättiväsyneenä, sen enempää mietimättä sanonu, että senkun vaan.
Hän oli miehensä kanssa rupatellu polttojen välissä niitä ja näitä ja vasta kun mies oli nyökänny sängyn jalkopäähän, hän oli tajunnu tilanteen.
Siinä olikin noin 20 hengen ""pieni"" porukka nuoria miehiä ja naisia. Iso lamppu valaisi suoraan jalkoväliin, jossa kaikki paikat oli jo levinnet synnytysasentoon. Oli kuulemma sälleillä ollu inhonsekaisi ilmeitä kun näkivät varmaan ensimmäisiä kertoja naisen alapään, saatikka sitten aikuisen naisen synnyttäneen lompsan, joka oli melkein uutta punkemassa.
Eukko oli ajanut tirkistelijät siltä sijoiltaan pois.
Hänen tavaransa ei ole muutenkaan niitä pienimpiä, saati sitten synnytyspedillä.
Näinköhän jäi pojille traumoja?

Hanna
Minä sain kerran ihan pienen orgasmin kun mua tutkittiin ja se gyne huomasi sen sanoen että kaikinpuolin kunnossa paikat. Mua hävetti pahiten mitä koskaan ennen mikään. Tuskin kukaan on saanu orgasmia moisesta ronkkimisesta eli taidan olla ainoa outolintu (olin tosin ihan vähänaikaa ennen tutkimusta ollu yhdynnässä). Nykyään tutkimus on mielestäni epämielyttävä mutta sehän liittyy terveyteeni joten pakko mikä pakko.

,,,,
voi hanna sua ai sul tulee niin helposti orgasmi,pienestä tutkimisesta.se on kiva kuulla että paikat pelaa kaikin puolin.älä sitä orgasmia siällä lekuris sure,miäti mitä sil lekuril tuli mieleen. eikö muuten pyytäny liukkaille.

nainen
Tuli tarve kirjoittaa oma näkemys , tuohon hierontaan. Menin nimittäin hierottavaksi tässä joitainaikoja sitten ja epähuomiossa laitoin hieman niukat pikkarit päälleni, no siinä vatsallani maatessani pyyhkeen alla mieshieroja hieroi reisiäni ja tunsin miten hänen peukalonsa kävivät kriittisen lähellä intiimejä paikkojani.

Yhteistyössä