V
vierailija
Vieras
Nehän luo turvallisuutta jottei käy niinkuin Ruotsissa.Niimut mä pelkään poliisia. Enkä oo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nehän luo turvallisuutta jottei käy niinkuin Ruotsissa.Niimut mä pelkään poliisia. Enkä oo!
Hyvä juttuTsiih. Oln näemmä päässyt yhdestä riippuvuudesta. Siis ku oluen suhteen oon nykyään tosi kranttu.
Ennemminkin nykyään mulla on "vähintään seitsemän tunnin yöunien riippuvuus".
"Luontotuokio. Liikuntaa luonnossa - pilates.No oikeestan yks josta on tosi paha päästä eroon on se rööki. Sitä mieli tekee viimestään sillonkun pohdin jotain. Tai oli hyvä tai huono fiilis.
Kun ei enää viitsi nuolla lautasta tyhjäksi?Minkä ikäisenä posket alkaa riippumaan, entä kaulaheltta?
nielussa on montakinOnko leuan alla lihaksia? Siellähän on pelkkää hötöä.
Entä kun kaulajänteet tulee näkyviin kahtapuolta kurkkutorvea ne tavallaan alkavat oikasemaan suoraan eivätkä enään kulje kaulan ja pään muodostaman 90 asteen kulman kautta. Jänteet vissiin lyhenee ja alkavat roikkumaan.Mulla ainakin on. Ja poskilihakset osaltaan vaikuttavat.
X Y ilmeitä vaan tekemään. Liioitellusti.
Erotatko nyt maissioluet muista?Alkuperäinen kirjoittaja -roosa.. post: 34350705:Tsiih. Oln näemmä päässyt yhdestä riippuvuudesta. Siis ku oluen suhteen oon nykyään tosi kranttu.
Ennemminkin nykyään mulla on "vähintään seitsemän tunnin yöunien riippuvuus".
"Luontotuokio. Liikuntaa luonnossa - pilates.
Toimittaja: Susanne Skata, 2011"
Näitkö tuota äsken?
Löytyykö areenalta?
Erotatko nyt maissioluet muista?