Mulla 5 lapsen jälkeen kauheat riipparit. Miten saatte kiinteömmät rinnat???
vierailija 28.09.2023 #1 Mulla 5 lapsen jälkeen kauheat riipparit. Miten saatte kiinteömmät rinnat???
vierailija 28.09.2023 #2 Etunojapunnerruksia ja penkkipunnerruksia. Periaatteessa kaikkia niitä liikkeitä mitkä tekee rintoihin lihasta. Toinen vaihtoehto on korjausleikkaus.
Etunojapunnerruksia ja penkkipunnerruksia. Periaatteessa kaikkia niitä liikkeitä mitkä tekee rintoihin lihasta. Toinen vaihtoehto on korjausleikkaus.
vierailija 30.09.2023 #3 Ne voi heittää siitä edestä hartioille. Turhaan ne siinä edessä roikkuu, kun ei niissä enää mitään tuntoakaan oo?
Ne voi heittää siitä edestä hartioille. Turhaan ne siinä edessä roikkuu, kun ei niissä enää mitään tuntoakaan oo?
vierailija 08.10.2023 #4 No mulla 25v naisella on riippurinnat eikä ole lapsiakaan ja ei ole isot rinnat 80B että sellaiset saanut "perintänä" tosin olen laihduttanut 15kg että sekin saanut aikaan oman osansa
No mulla 25v naisella on riippurinnat eikä ole lapsiakaan ja ei ole isot rinnat 80B että sellaiset saanut "perintänä" tosin olen laihduttanut 15kg että sekin saanut aikaan oman osansa