Riikka Purra

On pakko laittaa Purralle ihan oma ketju!👍

Olen niin onnellinen, että meillä on eduskunnassa joku joka priorisoi suomalaiset!

Mahtavaa Riikka Purra ja Persut!

En halua edes ajatella miten alistettuina ja pahoinvoivina suomalaiset olisivat omassa maassaan ilman Persuja.

”YKSIN afrikkalaisten ja lähiItäläisten pakolaiskiintiön lakkauttamisella voidaan säästää 4,2 miljardia euroa!”💪

 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: AivanSama ja Echo
Otetaan lisää asian tiimoilta:

Liittovaltiossahan me jo olemme koska tämä on selkeä tulonsiirtounioni.

Kauankohan ihmisiä (myös kansanedustajia) pystytään vielä sumuttamaan sanoilla kuten solidaarisuussiirrot/sosiaalirahasto/solidaarisuuselementit, ja, samaan aikaan vastustetaan tulonsiirtounionia ja tukipaketteja….🙄

On hyvin selvää, että osa kansanedustajista eivät valitettavasti itsekään tiedä mistä äänestävät. Noh, ei se ole mikään fiksuuden tae jos tuolla istuu.:(

Käsittämättömän hölmöjä vastauksia Marinilta jälleen. Hän pitää muun muassa KD:n Essayahia ihan pellenä. Näkee Essayahin ilmeestä kuinka epätoivoa tuollainen höpöpuhe tuottaa, etenkin kun sille ei tule loppua, eikä kusymyksiin saa suoraa vastausta. Tuleehan tuo puhe kuitenkin Suomen pääministeriltä.:(

Onneksi Persut ja KD:t kysyvät sellaista mikä luulisi kansaakin kiinnostavan!👍


 
vierailija
Riikka purree hampaitaan 🤣

"Pääministeri Sanna Marin on valittu ranskalaislehti Marie Clairen voimakkaiden ja tasa-arvoa edistävien naisten listalle. Lehti kuvailee Marinin olevan pääministeri, joka ”rikkoo naisjohtajien kaksoisstandardeja”.

 
vierailija
”On pakko laittaa Purralle ihan oma ketju!👍

Palstalla koko valveillaoloaikansa luuhaava naisoletettu on sääliä herättävä tyyppi.
Hän ajattelee lähes kaikista asioista oudosti. Liekö kasvatuksen tulos vai omituinen ruokavalio.
Olin tilaisuudessa, jossa pohdittiin elämän syvimpiä syövereitä. Jätin omaelämäkirjan ostamatta ja otin tilalle mukaani muuta luettavaa.
Kun selaan tätä palstaa minulle tulee surullinen olo.
Yksikään ketju tai viesti ei tunnu hyvinvoivan ihmisen kirjoittamalta.
Katsoin Sannan infon Uudesta-Seelannista. Hamittelin kun Marie Claire-sivu ei jaksa pyörittää netissä kohtaa, jossa kerrotaan Sannasta.
Sanna on kaikkea sitä hyvää mitä teissä palstalla möykkääjissä ei ole eikä tule olemaan.
Joulu tulee kaikille olipa elämäntilanne mikä tahansa. Minä en pilaa elämääni tämän palstan seurassa. Jokaisesta viestistänne tulee ontto ja vastenmielinen olo.
 
vierailija
”On pakko laittaa Purralle ihan oma ketju!”

Palstalla koko valveillaoloaikansa luuhaava naisoletettu on sääliä herättävä tyyppi.
Hän ajattelee lähes kaikista asioista oudosti. Liekö kasvatuksen tulos vai omituinen ruokavalio.
Olin tilaisuudessa, jossa pohdittiin elämän syvimpiä syövereitä. Jätin omaelämäkirjan ostamatta ja otin tilalle mukaani muuta luettavaa.
Kun selaan tätä palstaa minulle tulee surullinen olo.
Yksikään ketju tai viesti ei tunnu hyvinvoivan ihmisen kirjoittamalta.
Katsoin Sannan infon Uudesta-Seelannista. Hamittelin kun Marie Claire-sivu ei jaksa pyörittää netissä kohtaa, jossa kerrotaan Sannasta.
Sanna on kaikkea sitä hyvää mitä teissä palstalla möykkääjissä ei ole eikä tule olemaan.
Joulu tulee kaikille olipa elämäntilanne mikä tahansa. Minä en pilaa elämääni tämän palstan seurassa. Jokaisesta viestistänne tulee ontto ja vastenmielinen olo.
👍

Pari vuotta sitten tämä sama naisoletettu laittoi päivittäin lukuisia videoita, jotka liittyivät Trumpiin tai suureksi valehtelijaksi (Trumpin ohella toki) paljastuneesta asianajaja Sidney Powelista ja tietty muista. Melko höyrypäistä touhua useiden viikkojen ajan.

Nyt sitten on vuorossa Riikan ketjut.. Purra kehuskeli juuri, miten hankkii useita kymppejä maksavaa uusseelantilaista hunajaa, ihan parasta kuulemma. Muutama kommentti tuli jo "etkö suosi suomalaista" tai "useilla suomalaisilla ei ole varaa moiseen".

Semmosta.

Hyvät joulun odotukset sinulle!
 
vierailija
#15 Kiitos kommentistasi. Hyvät joulun odotukset sinullekin.
Tämän palstan viestit ovat kuin sähköpostin ja tekstiviestin huijariviestit. Niiden kanssa pitää olla erittäin varovainen.
Sain tekstiviestin, joka oli törkeyden huippu. Jos en olisi lukenut netistä ohjeita ettei niitä kannata avata olisin ehkä uteliaisuuttanut klikannut viestin auki.
Sanna Ukkola kirjoitti tänään hyvän kolumnin. En ole ikinä ollut Facebookissa.
Kirjojen lukeminen tosiaan kannattaa.
Marie Claire-suvulla en löytänyt juttua Sanna Marinista, joka todellakin on ispiroiva henkilö.
 
”On pakko laittaa Purralle ihan oma ketju!👍

Palstalla koko valveillaoloaikansa luuhaava naisoletettu on sääliä herättävä tyyppi.
Hän ajattelee lähes kaikista asioista oudosti. Liekö kasvatuksen tulos vai omituinen ruokavalio.
Olin tilaisuudessa, jossa pohdittiin elämän syvimpiä syövereitä. Jätin omaelämäkirjan ostamatta ja otin tilalle mukaani muuta luettavaa.
Kun selaan tätä palstaa minulle tulee surullinen olo.
Yksikään ketju tai viesti ei tunnu hyvinvoivan ihmisen kirjoittamalta.
Katsoin Sannan infon Uudesta-Seelannista. Hamittelin kun Marie Claire-sivu ei jaksa pyörittää netissä kohtaa, jossa kerrotaan Sannasta.
Sanna on kaikkea sitä hyvää mitä teissä palstalla möykkääjissä ei ole eikä tule olemaan.
Joulu tulee kaikille olipa elämäntilanne mikä tahansa. Minä en pilaa elämääni tämän palstan seurassa. Jokaisesta viestistänne tulee ontto ja vastenmielinen olo.
👍

Pari vuotta sitten tämä sama naisoletettu laittoi päivittäin lukuisia videoita, jotka liittyivät Trumpiin tai suureksi valehtelijaksi (Trumpin ohella toki) paljastuneesta asianajaja Sidney Powelista ja tietty muista. Melko höyrypäistä touhua useiden viikkojen ajan.

Nyt sitten on vuorossa Riikan ketjut.. Purra kehuskeli juuri, miten hankkii useita kymppejä maksavaa uusseelantilaista hunajaa, ihan parasta kuulemma. Muutama kommentti tuli jo "etkö suosi suomalaista" tai "useilla suomalaisilla ei ole varaa moiseen".

Semmosta.

Hyvät joulun odotukset sinulle!
Voi ei, taasko onnistuin olemaan eri mieltä.😬

Noh, ei muuta kuin nokka kohti uusia pettymyksiä.🤷‍♀️😁
 
vierailija
Riikka Purra on eräänlainen sijais-Halla-aho. Toistelee Halla-ahon juttuja, mutta ei kykene keksimään juurikaan mitään omaa eikä puheissa ole kauheasti tunnetta mukana.
 

Yhteistyössä