Riikka Purra on pakkoruotsittaja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikähän siinä on, että melkein aina poliitikossa on jotain "mätää". Ei ikinä osu yks-yhteen. Aikoinaan aattelin, että Soini on täydellinen, mutta viimeistään kun hallitukseen meni, totuus selvisi. Loppupeleissä oli oikeastaan aika pas_a poliitikko.

Halla-Aho oli sitten aivan täydellinen. Ja periaatteessa oli täydellinen ns. "loppuun asti", mutta sitten vetäytyy!!!

Selityksen makua mun mielestä, ettei halua että persuista tulee liian diktaattorimainen. Mehän halutaan vahvaa johtajaa ja hän se oli.

Mutta totuus taisi olla toinen. Mä vaan epäilen, että Halla-Aho tais tajuta että ei semmosella linjalla mitä hän oikeesti haluaa, voi nousta valtaan. Vihervassarit estää sen. Että vois päästä hallitukseen hyviin asemiin, niin pakko nöyristää linjaa niin maltilliseksi (sama ku Soinilla), että ei se enää ole sitä mitä kannattajat haluaa.

Surullista mutta tottq. Kai mä silti persuja äänestän... pakkoruotti toki on kumminkin pienempi paha kuin mokutus.
 
vierailija
Ymmärrät kai kuitenkin, että Riikka Purran status pakkoruotsittajana on ap:n keksimä läppä? Sen olisi voinut kekata esim. siitä, että asian todisteeksi esitettiin twitter-käyttäjätunnuksessa oleva kirjainyhdiste rkp.
Kyllä hän kannattaa ruotsin opiskelua. Siitä oli kirjoitus hänen blogissaankin, mutta jostakin syystä on sen poistanut. Onko painostettu?
 

Yhteistyössä