Riikka Purra on pakkoruotsittaja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä, netissä oleminen saastuttaa ja sitähän sinäkin teet. En tilaa Kiinasta mitään.
En ole väittänytkään, etten osaltani saastuttaisi. Minusta on vain niin typerää ottaa esiin muiden (tiettyjen politiikkojen, ei niiden, joita kannattaa) asumiset sun muut ja siinä samalla tulee ikään kuin osoittaneeksi, että toimii itse paremmin, vaikka todennäköisesti näin ei ole.
 
En ole väittänytkään, etten osaltani saastuttaisi. Minusta on vain niin typerää ottaa esiin muiden (tiettyjen politiikkojen, ei niiden, joita kannattaa) asumiset sun muut ja siinä samalla tulee ikään kuin osoittaneeksi, että toimii itse paremmin, vaikka todennäköisesti näin ei ole.
Marinilla on kolme asuntoa. Harvalla suomalaisella on noin montaa asuntoa ja asuminenhan kuluttaa luonnonvaroja ja lisää hiilijalanjälkeä. Kyllä tätä pitää voida kritisoida. Tai Haaviston 200 neliön talo kahdelle ihmiselle.
 
vierailija
Marinilla on kolme asuntoa. Harvalla suomalaisella on noin montaa asuntoa ja asuminenhan kuluttaa luonnonvaroja ja lisää hiilijalanjälkeä. Kyllä tätä pitää voida kritisoida. Tai Haaviston 200 neliön talo kahdelle ihmiselle.
Pekka Haaviston talon asuinpinta-ala on 400 neliömetriä. Siis 200 m2 per henkilö. Ökyä ja ilmastolle vahingollista.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija


Riikka Purra

@ir_rkp

·
6. helmik. 2018

Perussuomalaisiin mahtuu kyllä erilaisia ruotsin kielen asemaa ja #pakkoruotsi'a käsitteleviä kantoja. Minua ei ole harjattu, vaikka olen aina tuonut omani ihan ylpeästi esille

Riikan twiitit ovat kryptisia.
Piikittelee ja vääntelee asioita.
Sorkkii asioita, mutta lauseissa ei ole mitään positiivista pohjavirettä.
Tuskin valitaan pj:ksi.
 

Yhteistyössä