Riihimäki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harrmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harrmaa

Vieras
Onkos täällä kukaan Riihimäeltä, minkälainen paikka on asua? Millä mallilla päivähoitotilanne, lääkäripalvelut ja yleensäkin palvelut? Harkitsemme muuttoa.

Ihan mukava paikka on asua, mutta lääkäripalvelut suolesta!! Lääkärit on vaan ulkomaalaisia huonosti suomea puhuvia, ja ei ymmärrä puhetta.. Ja päivähoito tilanteesta en tiiä kun ei vielä ole ollut tarvetta.

Riihimäen kaupunki elää historiansa suurinta nousukautta ja palveluita tulee nyt kovasti lisää. Asuntojen hinnat olleet myös reilussa nousussa. Päivähoitopaikat alkavat olla todella täynnä. Hammaslääkäripalvelu on ollut loistavaa, muuhun ei ole ollut tarvetta. Muutenkin olen saanut Riihimäellä hyvää palvelua.

Oon itse asunut Riihimäellä koko ikäni.. ja kai tää ihan jees paikka on kun täällä edelleen asustelen. Oma lapseni on Junailijankadun pk:ssa hoidossa ja vanhinkin oli aikanaan;) Tykätään todella, henkilökunta on tosi ihana;)) Päivähoitotilanne täällä on kyllä niin tupaten täynnä, että vaikea saada päiväkotipaikkaa tällä hetkellä:( Uusia tulee jossain vaiheessa mutta koska..? Yksityisiä lääkäriasemia on muutama mutta Terveyskeskus on aikas..no, varmaan usealla paikkakunnalla sama juttu tuon TK:n suhteen.. varsinkin iltapäivystyksessä saa varautua useamman tunnin jonottamiseen.. kokemusta on todellakin kun vkl ei yksityisellä päivystystä..

päivähoito tilanne aika tukossa, mutta muuten palvelut toimii. yksityinen lääkäriasema on..tosin me käytetään hyvinkäällä..on mieelstämme parempi ja matkakaan ei ole pitkä!

Yhteistyössä