Riihimäen kirpputorit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Oisko paikalla yhtään Riksulaista? Mulla olis tarkoitus ottaa kirpparilta pöytä, mut mietin mikä kirppari olis paras paikka myydä? Ajattelin huomenna käydä katsomassa sen juppalantorin uuden kirpparin siellä karoliinankadulla ja sit kimara kirppis on näyttänyt kansa muuttaneen. Siitä edellisestä en tykännyt yhtään, mut oisko uus parempi? Juppalan kirppis on parantunut paljon omistajan vaihdoksen jälkeen ja siellä olis vapaita pöytiäkin. Mut mietityttää sen syrjäinen sijainti. Keskustan kirppari on mielestäni kallis ja en tykkää niistä pöytä/rekki yhdistelmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Oisko paikalla yhtään Riksulaista? Mulla olis tarkoitus ottaa kirpparilta pöytä, mut mietin mikä kirppari olis paras paikka myydä? Ajattelin huomenna käydä katsomassa sen juppalantorin uuden kirpparin siellä karoliinankadulla ja sit kimara kirppis on näyttänyt kansa muuttaneen. Siitä edellisestä en tykännyt yhtään, mut oisko uus parempi? Juppalan kirppis on parantunut paljon omistajan vaihdoksen jälkeen ja siellä olis vapaita pöytiäkin. Mut mietityttää sen syrjäinen sijainti. Keskustan kirppari on mielestäni kallis ja en tykkää niistä pöytä/rekki yhdistelmistä.

Moi,
itse aion ottaa pöydän Juppalasta. Tuntuu että keskustan kirpparilla ei pahemmin ihmisiä käy ja siellä Karoliinankadulla ainakin itestä tuntuu ettei edes jaksa kaikkia pöytiä tutkia kun on niin täyteen ahdettu. Mutta tää nyt on vaan mun fiilis aiheesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Moi,
itse aion ottaa pöydän Juppalasta. Tuntuu että keskustan kirpparilla ei pahemmin ihmisiä käy ja siellä Karoliinankadulla ainakin itestä tuntuu ettei edes jaksa kaikkia pöytiä tutkia kun on niin täyteen ahdettu. Mutta tää nyt on vaan mun fiilis aiheesta :)

Mä eilen tuolta Juppalasta otin jo niitä hintalappuja ja sovin että soitan myöhemmin ja kerron koska pöydän haluan. Olisko ne kaikki vanhan Juppalan myyjät menneet mukana sinne Karoliinankadulle? Vanhan Juppalan aikaan kun ne pöydät oli ihan tupaten täynnä ja suurimmassa osassa ihan järkyttävät hinna :o Ei sillä, olen mä sieltä löytöjäkin tehnyt =) Pitää käydä toi Karoliinankatu vilkaisemassa ja jos ei hyvältä näytä, niin sitten otan kanssa sieltä Juppalasta pöydän. Koska itse ajattelit ottaa? Mä mietin et jos joskus ensviikon puolesta välistä ottais.

Kirppareita tulee juu kierrettyä, kimarasta en tykkää kyllä ollenkaan.. en sieltä mitään ole koskaan löytänytkään..
Uudella isolla en ole ehtinyt käymäänkään, tällä viikolla se tarkastettava kyllä.
Keskustan kirpparilla olen käynyt kerran ja aika surkealta sielläkin näytti,
se ettei pääse vaunuilla helposti ylös-alas niin on iso miinus.

Juppalan kirpparista tykkään itse ainakin eniten ja sieltä tuntuu löytyvänkin tavaraa, eli mä veisin kyllä sinne =)

Alkuperäinen kirjoittaja karoliinankadulle:
miinusta!Kun ei käy ku vanhan ajan pankkikortti ei uudemmat mis lukee vis, debit tms.
EI kuulema pidä asialle kiirettä joten en käy siellä

Oho!! No en tonne kyllä sitten vie. Mulla on itselläkin toi debit/gredit kortti, joten käteistä siis mukaan huomenna, kun ajattelin sen katsastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Mulla meni paremmin Keskustan kirpparilla kun Kimarakirppiksellä. Seuraavaks meinaan kokeilla Juppalaa.

Ilmoittele kun viet, mä käyn heti sit katsastamassa. :)

Joo kyllä mä kanssa nyt tän Juppalan puoleen kallistun. Varsinkin kun mulla on noita hintalappujakin jo valmiina, niin voin alkaa hinnoittelemaan. Voin vinkata sulle sitten, tosin meidän likan pienet vaatteet on kyllä jo teidänkin nuoremmalle pieniä. Ja niitä mä lähinnä ajattelin viedä. Ja sit vauvan petivaatteita ja leluja. Ja omia käyttämättä jääneitä vaatteita joita on vaatehuone pullollaan!!

Kimara kirppis Konepajankadulla on ainakin nykyään vireä paikka. Ei liian iso, kaikki pöydät jaksaa kahlaa läpi. Siisti yleisvaikutelma. Ja mikä parasta paljon asiakkaita! Tänäänkin joutu jättään auton parkkiin tien varteen kun piha oli täynnä :)

Yhteistyössä