Riihimäen erityisopetus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rixu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rixu"

Vieras
Millä mallilla on riihimäellä erityisopetus? Olen harkinnut muuttoa riihimäelle, mutta mietityttää lasten koulu kun lapset tarvitsevat pienluokka paikat, oppimisvaikeuksien takia.

taitaa melkein kaikissa kouluissa olla pienluokkia, mut en kyllä osaa sanoa kuin helppo niihin on päästä.
minne päin kaupunkia olet muuttamassa? vai oletko vielä niin pitkälle ajatellut?

Uhkolan aluetta olen katsellut. Lapsilla on siis nkyisessä kunnassa missä asumme niin pienluokka paikat, mutta tilanne on sellainen että pitäisi muuttaa ja riihimäki olisi hvän matkan päässä :)

eipäs muuten olekkaan kaikissa kouluissa,joten kannattaa ottaa sit selvää minkä koulun lähelle muuttaa =)

ainakin Peltosaaressa, Uramossa, Eteläisellä ja Pohjoisella on pienluokkia, siis alakouluilla.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26456955:
en ole ihan varma onko Jukolassa/Patasenmäellä pienluokkia, Peltosaari on siinä sit kyllä lähellä, siellä ainakin pienluokkia on.

Osaatko yhtään sanoa kuinka pienluokka toiminta siellä toimii? Onko jatkuvaa ruuhkaa paikoista tai onko luokat sellaisia missä on kovasti levottomuutta? On harmi jos lapset joutuvat sellaiselle luokalla missä on paljon käytöshäiriöisiä oppilaita eikä niinkään oppimisvaikeuksien takia.

en kyllä osaa vastata tuohon, mut kannattaa soitella koulutoimeen ja kysellä..tosin voi olla et sieltä ei "oikeaa" tietoa saa.
Peltosaaren koulussa on kyllä ainakin monia erityisluokkia, mut en tiedä miten ne on jaoteltu.

Perusopetus - www

tuossa linkki josta löytää koulut, voit itse katsoa mitä niistä löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja itäisen alueen...;26457090:
...päiväkodit ja koulut ovat ylipäätään tosi täynnä. mutta uhkola kyllä alueena tosi kiva. vastaus kyllä vähän asian vierestä...

joo, näinhän se on, mut taitaa joka koulussa olla vähän samat ongelmat..ja päiväkodit =)

olen muutamassa riihimäki 2015 kesällä. enmään mua huolen aihena on mun poika 8v
nikolla on dysfasia ja Lievä kehitysvamma. mikälainen koulut ym... siellä päin on?

Yhteistyössä