Riidoista kertominen/juoruileminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neketariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neketariini

Jäsen
26.06.2008
36
0
6
Haluaisin kuulla miten teillä muilla toimitaan tämän asian suhteen.

Jos meillä on ollut mieheni kanssa riitaa, niin en ikinä juoruile naisystävilleni jälkeenpäin, saatan sanoa jos riita on "päällä" , että tällainen nyt on tilanne, mutta ikinä en esimerkiksi kerro näin että "Pekka viime viikonloppuna sanoi blaablaablaa". Eli siis olen ottanut monen parisuhde-ekspertin neuvosta vaarin ja haluan pitää riitamme yksityisinä, ei ne kuulu muille. Enkä halua ikinä riidellä muiden (ulkopuolisten ) läsnäollessa. En myöskään arvostele miestäni ystävilleni, koska oikeasti se on hyvä mies enkä halua että he saavat väärän kuvan miehestäni vain siksi että vihaisena saatan pitää sitä täysin idioottina (mitä ei siis ole :kieh: ). Pointtini onkin se, että mieheni on meidän suhteessa se juoruilija! Hän kertoo saunailloissaan (saunoo säännöllisesti parhaiden ystäviensä kanssa ) meidän riidoista ja mistä minä olen suuttunut jne. Se on musta typerää! Eikä mies millään tahdo uskoa että itse en harrasta samaa, koska näköjään luulee että naiset eivät muuta tee kuin juoruile.
Lisäksi olen sitä mieltä että on turha kertoa tuollaisia asioita (esim. typerä riita siitä että mitä kanavaa katsotaan... ), koska ihmiset helposti saavat väärän kuvan suhteesta, koska miehet HARVOIN kertovat hyviä asioita parisuhteestaan, esimerkiksi että "tänään Saara teki tosi hyvää ruokaa ja istuttiin kynttilänvalossa ja sen jälkeen harrastettiin tosi hyvää seksiä, Saara myös hieroi minua.." (you name it :) ) Tai näin olen sen ainakin käsittänyt... Joten haluaisin että meidän riidat olisi yksityisiä. En näe sitä pointtia, miksi siitä pitää kavereilleen kertoa... Vaikka saahan hän toki kertoa jos haluaa, mutta ... en ymmärrä tätä. Se on kuitenkin VAIN riita, ja jos suhde olisi pelkkää riitelyä niin sen ymmärtäisin, mutta jos se on vain yksi luonnollinen osa sitä, jota joskus tapahtuu. Riitelyllä en muuten tarkoita tässä yhteydessä mitään kunnon tappeluita, koska meillä ei ikinä huudeta tai heitellä tavaroita...

Eli miten teillä toimitaan? Juoruiletko (Ehkä väärä sanavalinta. ) teidän parisuhteen riidoista tms kränistä ulkopuoliselle, vai tekeekö miehesi sitä?

Yhteistyössä