Riideltiin miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apealla mielellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apealla mielellä

Vieras
Sinänsä typerästä asiasta tai ellei nyt typerästä niin väsyneenä se sai yhtäkkiä ihan hirveät mittasuhteet.

Asia puhuttiin ja sovittiin ja nukuttiin tuttuun tapaan kiinni toisissamme. Ja mies kävi suukottamassa ennen kuin lähti töihin,kuten tekee joka aamu.

Mutta mulla on silti ihan paska olo. Väsyttää ja kaduttaa koko riita. Miksi piti aloittaa se tai oikeastaan miksi pahoitin mieleni,kun tiesin mihin se johtaa.

Harmittaa sekin,että riidan jälkeen mies yleensä on silti seuraavan päivänkin ihan outo,vaikka asia olisikin sovittu. Ei kuulemma pysty noin vain unohtamaan ja oleen normaali. Niin nyt harmittaa,jos koko ilta menee pilalle tänäänkin. :(

Mitenköhän saisin hyviteltyä. :(

Sinänsä typerästä asiasta tai ellei nyt typerästä niin väsyneenä se sai yhtäkkiä ihan hirveät mittasuhteet.

Asia puhuttiin ja sovittiin ja nukuttiin tuttuun tapaan kiinni toisissamme. Ja mies kävi suukottamassa ennen kuin lähti töihin,kuten tekee joka aamu.

Mutta mulla on silti ihan paska olo. Väsyttää ja kaduttaa koko riita. Miksi piti aloittaa se tai oikeastaan miksi pahoitin mieleni,kun tiesin mihin se johtaa.

Harmittaa sekin,että riidan jälkeen mies yleensä on silti seuraavan päivänkin ihan outo,vaikka asia olisikin sovittu. Ei kuulemma pysty noin vain unohtamaan ja oleen normaali. Niin nyt harmittaa,jos koko ilta menee pilalle tänäänkin. :(

Mitenköhän saisin hyviteltyä. :(
Up

Mitä tähän nyt kukaan voi sanoa. Olet sanonut ja tehnyt jotain tyhmää koska kannat siitä vieläkin huonoa omaatuntoa. Kärsi nyt vaan seuraukset huonon olon kautta, ja yritä ottaa opiksi.

No toisilla vaan kestää se riidasta "palautuminen" pidempään kuin toisilla. Mutta jos asia on käyty läpi, anteeksi pyydetty, ja sovussa nukuttu sekä aamulla sait pusunkin, niin ei kai kannata turhaan olla huolissaan. Toki jos itselläsi on paha mieli sanomisistasi niin voit vielä illalla halata miestäsi ja sanoa: anteeks vielä uudestaan siitä eilisestä, jäi harmittamaan omat sanomiset vaikka jo sovittiinkin.

No toisilla vaan kestää se riidasta "palautuminen" pidempään kuin toisilla. Mutta jos asia on käyty läpi, anteeksi pyydetty, ja sovussa nukuttu sekä aamulla sait pusunkin, niin ei kai kannata turhaan olla huolissaan. Toki jos itselläsi on paha mieli sanomisistasi niin voit vielä illalla halata miestäsi ja sanoa: anteeks vielä uudestaan siitä eilisestä, jäi harmittamaan omat sanomiset vaikka jo sovittiinkin.
Lisään vielä että itse olen juuri sellainen luonteeltani, että haluan käydä riidat läpi ja sopia, mutta silti asiasta ja selvityksen laadusta riippuen saattaa kestää pitkäänkin että palaudun. Jos asioita ei selvitetä, voin olla vaikka vuosikausia "vihainen". Exän kanssa riitojen jälkeen olin nihkeä päivän pari. Nykyisen mieheni kanssa, jonka kanssa ei oikeastaan edes riidellä, vaan keskustellaan rauhallisesti ja käydään asiat heti kunnolla läpi anteeksipyyntöjen kera, selviän n. tunnin palautumisella. Tällöin en edes ole enää vihainen, mutta tarvitsen vaan aikaa että "tunteet jäähtyy", vaikka en ole ollutkaan mitenkään raivoissani. Vaikea selittää mitä tarkoitan, mutta tällöin tarvitsen vaan rauhaa, aikaa ja ymmärrystä. Ei missään nimessä jankkaamista, että mikä nyt vielä on, etkö voi jo olla normaali.

Yhteistyössä