Riid this pliis! :P

• Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti
Janica89
Mitä voin tehdä "lievälle" ylipainolleni koska uusi poikaystävä painaa jotakin yli 40-50kg ja itse 80kg. Kohta on myös kouluterveys tarkastus!! Aargh! Rupee stressaa tämä ku täytyis laihdutella tuo 30kg pois. Mikä olisi nopein tapa saada 30kg pois 80kg:sta? Paljo mun pitäs IHAN TARKASTI painaa? Olen 172cm mut pitäskö mun painaa 50kg? :whistle: No vastailkaa mahdollisimman pian!

siirihiiri
ei ole sitä nopeaa terveellistä kikkaa laihduttaa nopeesti pois 30kg..eikä sinun niin paljoa tarvitsekkaan laihduttaa! ota avuksi painonvartijat ja pisteet,niillä saat vähintään kilon pois viikossa kun noudatat tarkasti!! aiemminkin taisin antaa hyviä ja toimivia keinoja =) 65kg olis aika "normaali" paino sulle..ota pikkutavotteita niin ei tunnu niin "isolta urakalta" laihdutus ;) esim.5kg kuukaudessa jne. on tietty esim.vichy-dieetti jolla saa 2vk pois n.7kg..mutta se tulee ikävä kyllä helposti takaski :/ mutta jos siitä saat kipinän niin eiku kokeileen ;) tiedätkä kyseisen dieetin? jos et voin sen tänne laittaa..mutta harkitse kumpi on järkevämpää:pitempi aikanen laihdutus ja pysyvämpi lopputulos vai pikakuuri ja kilot pian takas :whistle:

Niinku jo aiemminkin sulle tähän samaan aiheeseen vastasin, niin ei voi saada nopeasti pois!
Sitäpaitsi mun pitäis painaa toi 50kg ja olen 147cm pitkä, eli suosittelen sulle painoks n. 65-70 kuten siirihiirikin jo sanoi.

Ja jos se sun poikaystävä painaa 40-50kg niin on kerrassaan LAIHA! ja jos hän sinut on valinnut tyttöystäväkseen, en usko että häntä paljon kiinnostaa paljonko enemmän painat kuin hän itse.
Monet pienet miehet tuntevat vastustamatonta vetoa suurempiin naisiin.
Eräs tuttavani (140kg) meni naimisiin miehen kanssa joka oli kuin heinätikku ja painoi ehkä ton 50kg. Arvatkaa kumpi kantoi kumman kynnyksen yli? :D
Valitettavasti tuore rouva menehtyi 2kk häiden jälkeen :'(

Yhteistyössä