Rieputarallaa ja Bootypeppi!

• Viestiketjun aloittaja Vihainen vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vihainen vieras
Nyt ihan oikeasti jumalauta sentään, LOPETTAKAA se jatkuva blogienne linkittely! Mulla on ihan oikeasti myötähäpeä teidän puolestanne! Nolon lisäksi tuo on tooodella ärsyttävää, kun joka ketjuun missä pienikin mahdollisuus on niin pitää sitä saatanan villanannaa ja sivusilmäilyä linkittää, ja sitten vielä tehdä oikein ketjuja (kuten tuo "mistä aiheesta postasit viimeeksi") joihin voi itse omaa blogiaan taas kerran linkittää!!!!!!!

Vahva veikkaukseni on, etten ole suinkaan ainoa joka ei vahingossakaan klikkaa itseään teidän blogeihinne, ja ihan vaan silkasta vitutuksesta mainostustanne kohtaan. Muuten voisin jopa joskus käydäkin, mutta nyt boikotoin ja ankarasti.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vieras"
[QUOTE="Minda";25747776]Kukaan ei pakota lukemaan niitä blogeja ja jos oikein paljon ahdistaa niin paina sitä punaista rastia oikeassa yläkulmassa. :whistle:[/QUOTE]
Kyse ei ollut blogien lukemisesta vaan niiden mainostamisesta joka välissä.
Rekisteröityä en viitsi punaisen rastin takia.

Voi voi. Rieputarallaa ja Booty nyt varmaan ihan itkee surusta kun aloittaja ei käy niiden blogissa. :(

Tai sit ei. Mä en ole kertaakaan nähnyt linkkiä Rieputarallaan blogiin. Syystä että mua ei hänen ketjunsa kamalasti kiinnosta ja yleensä en niitä lue, ja muissa lukemissani ketjuissa niitä ei ole näkynyt. Bootyn avaukset yleensä luen mutta en tosiaan edes muista milloin viimeksi olisi ollut linkki blogiin. Ärsyyntymistä minun on siis vaikea ymmärtää.

"aapee"
[QUOTE="Minda";25747776]Kukaan ei pakota lukemaan niitä blogeja ja jos oikein paljon ahdistaa niin paina sitä punaista rastia oikeassa yläkulmassa. :whistle:[/QUOTE]

et tainnut lukea aloitusta? enkö mä nimenomaan sanonut että EN MISSÄÄN NIMESSÄ LUE KO. BLOGEJA

"Minda"
[QUOTE="vieras";25747790]Kyse ei ollut blogien lukemisesta vaan niiden mainostamisesta joka välissä.
Rekisteröityä en viitsi punaisen rastin takia.[/QUOTE]

Mitä väliä? Kyllä muakin ärsyttää esim. Savanna, mutta hänen ketjunsa on helppo ohittaa.

Aika yksinkertainen pitää olla jos ei osaa ohittaa ärsyttäviä kirjoituksia. :hug:

[QUOTE="Minda";25747821]Mitä väliä? Kyllä muakin ärsyttää esim. Savanna, mutta hänen ketjunsa on helppo ohittaa.

Aika yksinkertainen pitää olla jos ei osaa ohittaa ärsyttäviä kirjoituksia. :hug:[/QUOTE]

Niinpä. Mä en koskaan avaa blogiaiheisia ketjuja kun mua ei kiinnosta, ja lisäksi täällä on muutama vakikirjoittaja, joiden jutut ärsyttää. Siis en avaa niitä. Ohi vaan. :) So simple.

"aapee"
[QUOTE="Minda";25747821]Mitä väliä? Kyllä muakin ärsyttää esim. Savanna, mutta hänen ketjunsa on helppo ohittaa.

Aika yksinkertainen pitää olla jos ei osaa ohittaa ärsyttäviä kirjoituksia. :hug:[/QUOTE]

aika vaikea ohittaa, kun eräissäkin ketjuissa jokatoinen linkki on ko. blogeihin...

"vieras"
[QUOTE="aapee";25747817]et tainnut lukea aloitusta? enkö mä nimenomaan sanonut että EN MISSÄÄN NIMESSÄ LUE KO. BLOGEJA[/QUOTE]

Nimimerkki "Minda" on luultavasti tyypillinen WT-muija joka just ja just osaa lukea, mutta ei enää ymmärrä lukemaansa.

"Minda"
[QUOTE="vieras";25747860]Nimimerkki "Minda" on luultavasti tyypillinen WT-muija joka just ja just osaa lukea, mutta ei enää ymmärrä lukemaansa.[/QUOTE]

:LOL: Heti aletaan haukkumaan kun ei ole samaan mieltä teidän kanssa. :D

On teidän elämä vaikeaa kun parin ihmisen blogin takia pitää vetää herneet aivan totaalisesti nenään ja tehdä vielä oma aloituksensa näiden nikkien blogeista. :D

Siis oikeasti, ohittakaa ne linkitykset. Ei ole vaikeaa, uskokaa pois. En mäkään lue kummankaan blogia enkä edes muista koska olisin nähnyt linkkiä niihin.

huoh huoh
Joo, olen kyllä aloituksen kanssa samaa mieltä. Tai siis mitkään tietyt kirjoittelijat, Rieputat tai Bootyt, eivät ota erityisesti päähän. Mutta kyllä minua tämä "mulla on blogi, hei onks sullakin blogi, ai kun kiva mut lue kummiskin mun blogia mieluummin, blogi blogi BLOGI blogi bläää bläää blöäääähhh" -ilmiö alkaa ottaa syvästi päähän, kun se ei edes rajoitu tälle palstalle (jossa sen voisi helposti ohittaa, kun en täällä edes kovin usein käy) vaan netin joka nurkassa on omat aggressiiviset itsensä promotoijat jotka MUIDENKIN BLOGEISSA kirjoittavat lähinnä itsestään tyyliin: "Mielenkiintoinen aihe! Kirjoitin juuri itsekin samasta aiheesta OMASSA BLOGISSANI, kas tässä linkki..."

Minua vaan ärsyttää se, että kaikesta keskustelusta on tullut tietylle ihmisryhmälle pelkkä mahdollisuus promota itseään, omaa blogiaan ja omaa erinomaisuuttaan. Ja tosiaankin myötähäpeä on suurta, mutta ärsytyskynnys alkaa myös madaltua. Kun tuo itsekorostus syö keskusteluiltakin uskottavuutta ja vilpittömyyttä, jos 80% osanottajista osallistuvat keskusteluun vain promootiosyistä.

Keittiönoita
Mä en ole mikään aktiivinen blogien lukija enkä siten jaksa itse etsiä blogeja. Kuulun siis siihen ryhmään, jota blogien mainostus palstalla ei ärsytä. Kun joku linkittää palstalle oman bloginsa, käyn siitä linkistä vilkaisemassa, kiinnostaisiko blogi mua.

Minä(kään) en lue kummankaan parjatun ihmisen blogia (en tosin blogeja ylipäätäänkään jaksa kauheasti lueskella), ja seuraan palstaa aika ahkerasti, mutta en kyllä voi sanoa huomanneeni mitään "jatkuvaa" mainostusta. Saati sitte ihan ärsytykseen saakka? Enimmäkseen olen noita linkkejä nähnyt niissä ketjuissa, joissa niitä erikseen pyydetään -kas kun jotkut on oikeesti kiinnostuneita toisten blogeista ja HALUAA löytää aina vaan uusia luettavia. Noita "Blogilinkkejä tänne kiitos" -ketjuja on kyllä aika usein, mutta nehän nyt on helppo jättää väliin, jos ei kiinnosta. Taidat, ap nyt hiukan nähdä piruja sielläkin, missä niitä ei ole?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25748276:
Mä en ole mikään aktiivinen blogien lukija enkä siten jaksa itse etsiä blogeja. Kuulun siis siihen ryhmään, jota blogien mainostus palstalla ei ärsytä. Kun joku linkittää palstalle oman bloginsa, käyn siitä linkistä vilkaisemassa, kiinnostaisiko blogi mua.
Minua ei blogien mainostus ärsytä - jos ne blogit on mielestäni hyviä. Ap:n mainitsemista toisella on paljon parannettavaa blogissaan ja siksi JOSKUS tympii sen tunkeminen joka paikkaan. Kun se ei ole hyvä.

"vieras"
Minä(kään) en lue kummankaan parjatun ihmisen blogia (en tosin blogeja ylipäätäänkään jaksa kauheasti lueskella), ja seuraan palstaa aika ahkerasti, mutta en kyllä voi sanoa huomanneeni mitään "jatkuvaa" mainostusta. Saati sitte ihan ärsytykseen saakka? Enimmäkseen olen noita linkkejä nähnyt niissä ketjuissa, joissa niitä erikseen pyydetään -kas kun jotkut on oikeesti kiinnostuneita toisten blogeista ja HALUAA löytää aina vaan uusia luettavia. Noita "Blogilinkkejä tänne kiitos" -ketjuja on kyllä aika usein, mutta nehän nyt on helppo jättää väliin, jos ei kiinnosta. Taidat, ap nyt hiukan nähdä piruja sielläkin, missä niitä ei ole?
On meitä muitakin aapeen kanssa samaa mieltä.

Keittiönoita
Minua ei blogien mainostus ärsytä - jos ne blogit on mielestäni hyviä. Ap:n mainitsemista toisella on paljon parannettavaa blogissaan ja siksi JOSKUS tympii sen tunkeminen joka paikkaan. Kun se ei ole hyvä.
Mä en osaa ärsyyntyä siitä, että mulla on erilainen käsitys hyvästä ja mielenkiintoisesta blogista kuin jollain muulla. Ei kai ole tarkoituskaan, että kaikki blogit miellyttäisivät kaikkia?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25748423:
Mä en osaa ärsyyntyä siitä, että mulla on erilainen käsitys hyvästä ja mielenkiintoisesta blogista kuin jollain muulla. Ei kai ole tarkoituskaan, että kaikki blogit miellyttäisivät kaikkia?
Ei tietenkään ole, mutta se vain joskus ärsyttää. Olen ihminen :saint:

Keittiönoita
Ei tietenkään ole, mutta se vain joskus ärsyttää. Olen ihminen :saint:
Mä joutuisin ärsyyntymään jatkuvasti ihan tästä palstastakin, koska suurin osa aloituksia ei ole mun mielestäni kiinnostavia :D Joten ei maksa vaivaa ärsyyntyä. Noissa blogeissa on tietysti huomioitava sellainenkin juttu, että ihmiset pitävät blogia erilaisista syistä. Joku haluaa siihen mahdollisimman ammattimaisen ulkoasun. Joku toinen taas tuottaa blogiinsa henkevää keskustelua. Kolmas taas kirjoittelee tajunnanvirtaa päivän tapahtumista. Neljäs pitää blogiaan täysin yhden teeman esim ruuan tai kirpparilöytöjen blogina.

Yhteistyössä