Rieputarallaa Hoiii! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedustelija

Vieras
Silloin , kun tilasit ellokselta vaatteita niin millanen se farkkumekko oli?
Oliko hyvä?

Muista , kun näytit niitä ja se oli niin ihana! :heart:
Mietin josko tilaisin nyt itekkin....

Toivottavasti oot täällä! =)

Juu, se on tosi kiva. Olen pitänyt sitä paljon. Toimii hyvin esim. trikoopaidan ja leggareiden kanssa. Suosittelen :)!

Oi olitkin täällä ja nopea vastaus! =)

Tilaan siis sen itsekkin, koska katselin ja mietin..
En tykkää sellaisista kireistä ja tuo näytti väljemmältä ja juuri sellaiselta, jonka kanssa
voi tehdä kaikkea! :D

Mä kans aattelin leggareita ja trikoopaitoja..

Kiitos!!!!! =)

[QUOTE="vieras";25897837]On muuten kivan näköinen farkkumekko! Ite tänään just tilasin ellokselta keltaiset farkut, oranssin faarinpaidan ja sit outlet puolelta keltaiset sandaletit :D Vähän räiskyvää..[/QUOTE]

Eiks ookkin..
Mä niin rakastuin suorastaan tuohon silloin, kun rieputarallaa näytti mitä tilasi! :D
Näin kauan jahkailin ja nyt se on tilattu! :heart:

Onneksi joku pelasti mun päivän! =)

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Eiks ookkin..
Mä niin rakastuin suorastaan tuohon silloin, kun rieputarallaa näytti mitä tilasi! :D
Näin kauan jahkailin ja nyt se on tilattu! :heart:

Onneksi joku pelasti mun päivän! =)

Näytää semmoselta mukavan rennolta ja väljältä. Ite olen kaupassa katsonut tän kevään farkkumekkomalleja ja ne kaikki on tyyliin minimittaisia tai nakinkuoria! Oon haavellut jostain tuon tyylisestä. Toinen mitä olen ettinyt on shortsimallinen farkkuhaalari, miel rennon väljä.

[QUOTE="vieras";25897891]Näytää semmoselta mukavan rennolta ja väljältä. Ite olen kaupassa katsonut tän kevään farkkumekkomalleja ja ne kaikki on tyyliin minimittaisia tai nakinkuoria! Oon haavellut jostain tuon tyylisestä. Toinen mitä olen ettinyt on shortsimallinen farkkuhaalari, miel rennon väljä.[/QUOTE]

Voin todistaa, että on mukava päällä :).

Yhteistyössä