Rieker-kenkien koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rieker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rieker

Vieras
Sovitin kenkäkaupassa Riekerin talvikenkiä. Yleensä mun koko on 39, mutta näissä sopiva koko oli 40. Nyt olisin tilaamassa toisenlaiset Riekerin kengät netistä, ja kysyisin teiltä, että onko yleistä että Riekerin kengissä pitää ottaa normaalikokoa isompi koko?

Piti tulla kirjoittamaan, että samaa "normaalikokoa" ovat mutta riippuu vissiin sittenmallista. Minulla on ainakin neljät riekerit ja ne ovat kaikki kokoa 38 niinkuin yleensä muutkin minun kengät. Minulta löytyy tällä hetkellä kaapista ainakin umpinaiset kesäkengät, avonaiset kesäkengät, talvinilkkurit sekä talvisaappaat ko. merkkiä ja kaikki ovat kokoa 38.

Lisäyksenä vielä, että ostan aikalailla aina samoja merkkejä mitkä olen todennut kestäviksi ja edullisiksi. Tällä hetkellä "arkikengät" taitavat olla kaikki el naturalistin, tamariksen ja sitten tuota riekeriä. Muutamat juhlakengät ovat jonkun muun merkkisiä mutta en muista yhtään mitä.

[QUOTE="Viiva";30377270]Lisäyksenä vielä, että ostan aikalailla aina samoja merkkejä mitkä olen todennut kestäviksi ja edullisiksi. Tällä hetkellä "arkikengät" taitavat olla kaikki el naturalistin, tamariksen ja sitten tuota riekeriä. Muutamat juhlakengät ovat jonkun muun merkkisiä mutta en muista yhtään mitä.[/QUOTE]
Mulla taitaa olla just el naturalist kokoa 37 myös, muut 36

Uusimmat

Yhteistyössä